۵ اردیبهشت، ایران اسلامی را نه بستن با کدخدا بلکه بستن با خدا نجات داد

می دانیم که دولتمردان آمریکا به لاف در غریبی بسنده می کنند و هراس رویارویی مستقیم با ایران را دارند و ما نیز منتظر کوچکترین غلط اضافه از سمت آنانیم تا کاری کنیم که وجب به وجب خاکشان، تاوان اشتباهاتشان را پرداخت نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، بسیج دانشجویی شهرستان طبس به مناسبت ۵ اردیبهشت بیانیه صادر کرد که متن آن به این شرح است.

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ أَلَـمْ یَـجْـعَـلْ کَیْـدَهُـمْ فِـی تَـضْـلِـیـلٍ»
۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ را شاید بتوان بارزترین نمونه تحقق وعده الهی در حق انقلاب اسلامی ایران دانست ، آنجا که ایران اسلامی را نه بستن با کدخدا بلکه بستن با خدا نجات داد ، آنجا که ابرهه را که قصد نابودی کعبه مستضعفان جهان را داشت به خاک و خون کشید.

آنجا که خداوند نصرت دینش را در مردان این انقلاب دید و آنهارا یاری کرد ، و به درستی که خداوند فرموده است”یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم”آری اگر دین خدا را یاری کردید خدا نیز شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می گرداند ، حتی اگر دشمن تا دندان مسلحتان به شما حمله کند و شما در خواب باشید و ندانید و تنها دستانی به دعا بالا باشد و پشتوانه اش را تنها خدا قرار دهد و خدا نیز اینچنین شنهایش را مامور یاریش می کند.

روزگاری که شاید دهها برابر آنچه را که امروز کدخدا به این به اصطلاح دیپلماتها وعده داد و هر آنچه داشتیم گرفت و هیچ نداد را کارتر به امام راحلمان وعده داد و امام تمام آنها را به هیچ گرفت ، چقدر اکنون که هر روز نشست های بی حاصل و اسناد به قول خودشان توخالیشان را میبینیم.

یادآوری تحقق این وعده ها میتواند چاره ساز باشد ، اکنون که استکبار یکی پس از دیگری خلف وعده می کند و ” هیچ ” نصیب این دیپلماتها می گرداند، یاد مردان مردی که پشتوانه شان را خدا قرار دادند و دینش را یاری کردند بخیر ، آنها که با خدا بستند نه دشمنان خدا ،آنها که دستشان را به سوی او دراز کردند و از او استمداد جستند و دل خوش به دلارهای نیامده استکبار نبستند.

اکنون ما دانشجویان همان شهری هستیم که روزی شن های روان در دل کویرش غوغایی به پا کردند که دشمنان این مرز و بوم را به زانو در آورد و می خواهیم امروز به بهانه ی سالگرد شکست مفتضاحانه ی قدرت پوشالی و فروپاشی هیمنه ی توخالی شیطان بزرگ در صحرای طبس به آنان هشدار دهیم و بگوییم:در طول حیات پرافتخار ایران اسلامی، زیاده خواهان بسیاری سعی در تصرف این مرز و خاک داشته اند و شاید هنوز به این باور نرسیده اند که《والله خیرُالماکرینْ》است و نیز توصیه می کنیم به مدعیان قدرت آمریکا چه در حال و چه آینده که صحرای طبس را یادگار و درس عبرت خویش کنند و هیچگاه ازبین نبرند.

ما هشت سال با دست خالی در مقابل ابرقدرتهای متجاوز دنیا ایستادیم و حال که به اراده ی خداوند، هر روز مجهزتر و قدرتمند تر از قبل می شویم.

می دانیم که دولتمردان آمریکا به لاف در غریبی بسنده می کنند و هراس رویارویی مستقیم با ایران را دارند و ما نیز منتظر کوچکترین غلط اضافه از سمت آنانیم تا کاری کنیم که وجب به وجب خاکشان، تاوان اشتباهاتشان را پرداخت نماید.

دشمنان بدانند که همچنان محکم و استوار در مقابلشان می ایستیم و دخالت های بی جا و بی شرمانه ی آنان را محکوم می نماییم و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، تنها درانتظار یک اشاره ی ایشان هستیم تا سربند یا زهرا(س) بر پیشانی بسته و در دفاع از حریم ولایت و میهن سرافراز و مستقل ایران اسلامی، بینی آنان را به خاک بمالیم و چون گذشته عظمت و اقتدار نظام ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

والسلام من اتبع الهدی بسیج دانشجویی شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 6 =