سردار نقدی: آمریکا غارتگر است/ ملت ایران غرامت ۶۰ سال ظلم و جنایت را از حلقوم آمریکا بیرون خواهند کشید

رییس سازمان بسیج مستضغفین با بیان این که آمریکا غارتگر است گفت: ملت ایران نه تنها تا آخرین ریال اموال خود را از آمریکا پس می‌گیرد بلکه غرامت ۶۰ سال ظلم و جنایت را از حلقوم آنها بیرون خواهند کشید.

به گزارش پایگاه خبری طبس، سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین کشور در مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت در مسجد شکر با گرامیداشت یاد شهید منتظر قائم گفت: پنجم اردیبهشت‌ یوم الله و روز تجلی قدرت و عظمت خداوند است.

وی افزود: دشمن که با یک برنامه ریزی دقیق و سنجیده با پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات و با تمرینی شش ماهه در آن تاریکی شب و نقطه کور در کویری که هیچکس نبود شکست خورد و تمام محاسباتش را به هم ریخت.

وی افزود: چه کسی دشمن را شکست داد وقتی ما در بسترهای خود بودیم، این پیروزی را خداوند متعال محقق کرد و شن های بیابان و باد و توفان مامور خدا بودند و اینچنین دشمن را به خواری و ذلت کشاندند.

سردار نقدی بیان کرد: در این واقعه علاوه بر تجلی قدرت خدا، تجلی اراده خدا برای یک هدف والایی بود، اگر همه محاسبات دقیق و ابزارهای پیشرفته هم باشد در مقابل قدرت حق، پوشالی است و شکست قطعی از آن شیطان است و این حادثه نشان داد که خداوند، مستضعفین را بر مستکبرین پیروز می‌گرداند.

وی گفت: آمریکا همه جا ذلت‌بار شکست خورد ولی تاکنون از این عبرت نگرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا هر باری که از اراده ملت ایران شکست می خورد، به دنبال یک راه دیگر برای شکست ملت ما است، اما آنها نمی دانند که با خدا در افتاده اند و نمی داند که اینجا سرزمین امام خامنه ای است.

وی گفت: ملت ایران نه تنها تا آخرین ریال اموال خود را از آمریکا پس می گیرد بلکه غرامت ۶۰ سال ظلم و جنایت را از حلقوم آنها بیرون خواهند کشید.

فرمانده بسیج مستضعفین کشور افزود: فکر کردید با تغییر روش یک روز تجاوز نظامی، یک بار فرهنگی و چپاول اموال میتوانید موفق شوید، خدا ظالم را برای حاکمیت همیشگی فرصت نمیدهد، فرصت هایی برای اتمام حجت به او میدهد که این حوادث اتمام حجت است.

سردار نقدی گفت: همه کارشناسان آنها جمع شدند و گفتند نمیشود با این ملت درافتاد و باید از راه دوستی و مذاکره دربیایند و می‌بینیم که پیام نوروزی میدهند سفره هفت سین پهن می‌کنند و کم مانده است که دعای کمیل هم بخواند و خداوند این گونه عقل را از ظالم می‌گیرد.

وی هشدار داد: پرونده نرمش قهرمانانه مربوط به هسته ای بود، موقعش که برسد ملت ایران چنان توفانی به پا خواهد کرد که تا سقوط رژیم صهیونیستی و نابودی رژیم جنایتکار آمریکا و پیروزی قدس دست برنخواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برخی ها نسبت به رابطه با آمریکا خوش خیال بودند و فکر کردند ایران در مسیر دوستی قرار گرفته است و اکنون دیدند که آمریکا غارت گر است، آنها فکر کردند می توانند با این چند تا عوامل ایران را تسخیر کنند، چنین خیالی نیست.

سردار نقدی بیان داشت: آمریکا با این اعمال خودش را نابود خواهد کرد و سبب خواهد شد تا ملت های دیگر برای اینکه زندگی دوستانه در کنار سایر ملت ها داشته باشند و برای تحقق صلح جهانی به فکر نابودی آمریکا باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: ملت ایران برای پیشرفت هیچ راهی جز ایستادگی در برابر آمریکا ندارد.

وی افزود: همه پیش بینی ها رهبر بلنداندیش در مسیر مذاکرات هسته ای کاملا درست بوده و هسته ای یک بهانه بیشتر نبود، برنامه موشکی ایران هم بهانه است.

سردار نقدی گفت: ملت ایران با هیچ ملتی قابل قیاس نیست و به این نتیجه میرسد که خوشبین‌های رابطه با آمریکا بیدار شوند و پرونده خوش بینی آمریکا به ایران را باید به زباله دانی تاریخ سپرد.

وی گفت: ما راهی برای پیشرفت نداریم مگر اینکه روی پای خود بایستیم و به مردم اعتماد کنیم و قدر ظرفیت های عظیم را بدانیم، اقتصاد با بازوهای خودمان شکوفا خواهد شد و نگاه به دست اجنبی خیالی بیش نیست و نتیجه ای جز ذلت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =