درباره ما

به نام او

سال ۱۳۹۰ بود که اولین پایگاه خبری در شهر طبس شروع به کار کرد و تیر ماه ۱۳۹۳ پایگاه خبری طبس‌نیوز توانست مجوز خود را تحت نام «پایگاه اطلاع رسانی طبس» به عنوان تنها سایت خبری دارای مجوز رسمی فعالیت خبری به موجب ماده ۱۳ قانون مطبوعات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ نماید.

طی سال های بعد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تمدید پروانه فعالیت خبری این پایگاه، با درخواست تغییر نام آن موافقت کرد و نام به «پایگاه خبری طبس‌نیوز» تغییر یافت.

پایگاه خبری طبس‌نیوز بدون هیچ وابستگی به حزب یا گروهی و به صورت مستقل با پشتکار جوانان بی‌ادعا و پرتلاش طبس اداره می‌شود.

هدف این جمع پوشش خلأ رسانه‌ای شهرستان در فضای مجازی و ارائه آخرین خبرها، تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز با نگاه ویژه به اخبار شهرستان طبس است و در این راستا این گروه خبری، اخبار شهرستان طبس را به طور کامل تا حد توان پوشش می‌دهد و همچنین این پایگاه اخبار استان خراسان جنوبی و اخبار ایران و جهان را گردآوری و منتشر می‌کند.

پایگاه خبری طبس‌نیوز در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان انقلاب فعالیت نموده و از دامن زدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز خواهد کرد چرا که این اصل جزئی از آرمان‌ها و ارزش‌ها در این گروه خبری است.

پایگاه اطلاع رسانی طبس‌نیوز از همه دلسوزان و پیشکسوتان و سایر اقشار متواضعانه درخواست همیاری در همه زمینه‌ها را دارد.

از همه مردم فهیم و خوب شهرستان طبس دعوت می‌کنیم تا مطالب، تحلیل‌ها و یادداشت‌های خود را در قسمت تماس با ما و همچنین قسمت پیشنهاد سوژه به این پایگاه ارسال نمایند.

امیدواریم پایگاه اطلاع‌رسانی طبس‌نیوز بتواند در امر خطیر فرهنگی و مطبوعاتی گام موثری بردارد.

ساره نجفی مدیر مسئول پایگاه خبری طبس‌نیوز

آدرس دفتر پایگاه خبری طبس‌نیوز: طبس، میدان امام خمینی(ره)، پاساژ ثامن. واحد ۲۶

تماس: ۰۵۶۳۲۸۲۷۲۵۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =