پخش مستقیم مراسم لیالی قدر طبس از شبکه‌های سیما

ویژه برنامه‌های لیالی قدر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از شبکه‌های شما و خاوران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

خبر طبس: ویژه برنامه‌های لیالی قدر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس بصورت مستقیم و زنده از شبکه‌های شما و خاوران سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز خراسان جنوبی پخش می‌شود.

به گزارش خبر طبس به نقل از روابط عمومی موسسه آستان حرم حسین بن موسی الکاظم(ع)، به منظور بهره‌مندی هر چه بیش‌تر زائران و مجاوران از فیوضات معنوی و نورانی لیالی قدر در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم معنوی احیاء و شب زنده داری که از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد پیش بینی شده است،‌ مداحان اهل بیت(ع) ادعیه وارده در شب قدر همچون دعای افتتاح و جوشن کبیر و نیز مناجات حضرت علی(ع) را قرائت و سپس آقای جمال مقدم مداح اهل بیت(ع) در مناقب و فضائل حضرت علی(ع) مرثیه سرایی و در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین عزیزی استاد حوزه و دانشگاه و از وعاظ حرم مطهر رضوی سخنرانی و در پایان مراسم معنوی قرآن به سر انجام خواهد شد.

3 دیدگاه دربارهٔ «پخش مستقیم مراسم لیالی قدر طبس از شبکه‌های سیما;

  1. مراسم پر فیض شب قدر امشب ۲۵ تیر از شهر مقدس قم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ساعت ۲۱:۴۵ بصورت زنده از شبکه شما پخش می شود. سخنران مراسم امشب حجت الاسلام میرباقری و مداح این مراسم حجت الاسلام میردامادی می باشند. همچنین دعای پر فیض جوشن کبیر با مداحی سیدمهدی میرداماد و مراسم احیا توسط حجت الاسلام میرباقری..
    این را شبکه ی شما گذاشته بود و از حرم شهرستان طبس چیزی پخش نکردند. من به آنها پیغام دادم تا دلیلش را جویا شوم.

  2. پس چرا دیشب پخش نشد ؟ منظورم شبکه شما هستش . شبکه خاوران فقط نشون میداد
    شبکه شما حرم حضرت معصومه رو نشون میداد
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =