اختتامیه ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم امام‌زاده حسین بن موسی الکاظم(ع)

برنامه «گلشن وحی» جلسه ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۳۵ هجری قمری در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس به کار خود پایان داد.

خبر طبس: برنامه «گلشن وحی» جلسه ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۳۵ هجری قمری در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبر طبس به نقل از روابط عمومی موسسه آستان حسین بن موسی الکاظم(ع)، در مراسم اختتامیه که پس از ترتیل جزء سی ام قرآن کریم با حضور مدیرعامل موسسه و جمع کثیری از دوستداران کلام وحی انجام شد، ابتدا فروزان معاون فرهنگی موسسه به ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌های انجام شده پرداخت و از عوامل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی تقدیر و استقبال باشکوه مردم ولایتمدار طبس را ستودنی دانست.

سپس سپهریان مدیرعامل موسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه آیت الله مدرس(ره) ضمن استناد به فرمایش پیامبر اکرم(ص) در حدیث ثقلین بر اهمیت قرآن کریم و تدبر در آن تاکید و افزود: باید حداکثر استفاده را از این کتاب ارزشمند و جلسات قرآنی ببریم.

ایشان در پایان به خدمات گسترده و ارزنده ای که تحت مدیریت توانمند اسلامی حضرت آیت الله واعظ طبسی تولیت عظمای آستان قدس رضوی در منطقه انجام شده اشاره و تصریح کرد: از اینکه توفیق شد بتوانیم برنامه ترتیل قرآن کریم را برای دومین مرتبه با استقبال گسترده مردم ولایی طبس در ماه مبارک رمضان در جوار بارگاه منور حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار نماییم خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم و از همکاری خوب صدا و سیمای مرکز استان خراسان جنوبی و سایر دست اندرکاران برگزاری جلسه تقدیر کرد.

در پایان مراسم از تمامی دست اندرکاران برگزاری ویژه برنامه «گلشن وحی»، ۵ نفر خبرنگار محلی و همچنین ۲۴ نفر از افرادی که بیشترین حضور را در جلسات داشته اند به قید قرعه با اهداء هدایایی تجلیل شد.

شایان ذکر است این برنامه قرآنی توسط سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز خراسان جنوبی ضبط و از اول ماه مبارک رمضان از شبکه استانی پخش گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =