«شیمی» اولین رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور طبس

رئیس دانشگاه پیام نور واحد طبس از کسب مجوز اولین رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد و گفت: رشته شیمی در گرایش تجزیه به عنوان اولین رشته در مقطع کارشناسی ارشد از بهمن ماه سال جاری آماده پذیرش از دانشجویان علاقمند خواهد بود.

خبر طبس: رئیس دانشگاه پیام نور واحد طبس از کسب مجوز اولین رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد و گفت: رشته شیمی در گرایش تجزیه به عنوان اولین رشته در مقطع کارشناسی ارشد از بهمن ماه سال جاری آماده پذیرش از دانشجویان علاقمند خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، ریاست دانشگاه پیام نور طبس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبر طبس اظهار داشت: در حال حاضر در دانشگاه پیام نور طبس بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی فعال مشغول به تحصیل هستند و حدود دو سوم دانشجویان خانم و مابقی دانشجویان آقا هستند.

وی افزود: این تعداد دانشجو در حال حاضر در ۲۳ رشته در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند و از مهرماه با برگشت مجدد رشته زمین‌شناسی به این دانشگاه با ۲۴ رشته در مقطع کارشناسی و اولین رشته کارشناسی ارشد در خدمت دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۳-۹۴ خواهیم بود.

مهندس مصطفی اخوان صفار گفت: با پیگیری‌هایی که از سمت دانشگاه پیام نور، معاونین دانشگاه و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای عبدالله‌زاده صورت گرفت و با اخذ مجوز از شورای گسترش رشته شیمی در گرایش تجزیه به عنوان اولین رشته در مقطع کارشناسی ارشد از بهمن ماه سال جاری آماده پذیرش از دانشجویان علاقمند خواهد بود.

وی با بیان این که دانشگاه پیام نور واحد طبس هم از نظر علمی و هم از نظر فرهنگی و ورزشی در بین تمامی دانشگاه‌های پیام نور استان از رتبه بسیار خوبی برخوردار است، کسب مقام‌های اول و دوم در مسابقات جام رمضان، اعزام ۳ نفر از دانشجویان خانم در رشته فوتسال به استان برای انتخاب مسابقات کشوری دانشگاه‌های پیام نور، مقام‌های برتر در رشته‌های قرآنی، احکام و مداحی در سطح استانی و کشوری را از جمله افتخارات این دانشگاه برشمرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور طبس در خصوص ساختمان جدید این دانشگاه نیز گفت: با توجه به رفع مشکلات زیربنایی که وجود داشته است و با پیگیری‌های انجام شده بزودی ساختمان جدید دانشگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان افزود: با توجه به فاصله این دانشگاه تا مرکز شهر و در پی صحبت‌های انجام شده با سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان امکان قرار دادن سرویس ایاب و ذهاب برای دانشجویان فراهم خواهد شد.

2 دیدگاه دربارهٔ ««شیمی» اولین رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور طبس;

  1. خیلی خوب میشه اگر پیام نور طبس بقیه رشته های کارشناسی ارشد را هم بگیره به خصوص مدیریت ها و حسابداری.
    اقایان شما گفتید سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان سرویس ایاب ذهاب پیام نوری ها را فراهم می کند چرا نمیگید ما دانشکده ای ها ایا به این سرویس نیاز داریم یا نه؟ هاااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا باید در گرما و سرما پیاده برویم انجا

    1. دوست عزیز؛ رئیس دانشگاه پیام نور که نمیخوان راجع به دانشکده امام علی تصمیم گیری بکنن!
      اینجا بحث راجع به دانشجویان پیام نور بوده که آقای اخوان صفار فرمودن دانشگاه که منتقل شد فکر سرویس هم خواهیم بود. راجع به دانشکده ی شما باید رئیس خودتون پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نوزده =