جشن بزرگ «دختران آفتاب» در طبس برگزار شد/ +عکس

شب گذشته به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر جشن بزرگ «دختران آفتاب» در محل سالن آمفی تئاتر هلال احمر طبس برگزار شد.

خبر طبس: شب گذشته به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر جشن بزرگ «دختران آفتاب» در محل سالن آمفی تئاتر هلال احمر طبس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر جشن بزرگ «دختران آفتاب» در محل سالن آمفی تئاتر هلال احمر طبس برگزار شد.

این مراسم که با محوریت «عفاف و حجاب» توسط جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان دختر شهر طبس با همکاری موسسه فرهنگی هنری مهتاب لاجوردی و کمیته امداد شهرستان طبس تدارک یافته بود مورد استقبال بانوان طبسی قرار گرفت.

از جمله برنامه‌های این جشن را اجرای سرود، تئاتر، مسابقه و اجرای حرکات رزمی توسط تکواندو کاران دختر می‌توان نام برد.

تصاویر:

5 دیدگاه دربارهٔ «جشن بزرگ «دختران آفتاب» در طبس برگزار شد/ +عکس;

  1. خیلی شکیل و منظم.
    باید از این مراسما برا کوچولوها هم بگیرن تا اونام یه درس فرهنگی گرفته باشن

  2. سلام ممنون خودم یکی از بازیگرای نمایش جشن دختران آفتابم انشاالله با حمایت شما دخترای طبسی گروه دختران آفتاب بهترین گروه جشنای دخترونه میشه…دخترااا حمایتتون رو از مادریغ نکنید….

  3. بسیار خوب؛ آنطور که من شنیده ام و از تصاویر پیداست این مراسم جزو معدود جشن هایی بوده که خیلی خوب برگزار شده، استقبال خوبی شکل گرفته که البته بار معنوی خوبی هم داشته. بنده هم از جانب خود این روزهای مبارک رو به همه ی مسلمانان به ویژه به بانوان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می کنم.
    امیدوارم بار آخِری نباشه که از این اتفاقات خوب میفته. جوونای شهر ما و به ویژه بانوان طبس نیازمند توجه و حمایت بیشتری هستند. سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =