۱۰ هزار دانش‌آموز در طبس تحصیل می‌کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: در مدارس این شهرستان حدود ۱۰ هزار دانش آموز در بیش از ۱۴۸ واحد آموزشی و ۵۸۱ کلاس درس در حال تحصیل هستند.

خبر طبس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: در مدارس این شهرستان حدود ۱۰ هزار دانش آموز در بیش از ۱۴۸ واحد آموزشی و ۵۸۱ کلاس درس در حال تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمود جلالی بیان کرد: ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه در تعالیم انسان‌‌ساز مکتب وحی و مجاهدت شهیدان و ایثارگران دارد و میراث گران‌بهایی است که حفظ و حراست از آن وظیفه آحاد مردم است.

وی ادامه داد: بی‌‌شک نقش آموزش و پرورش در این بین بسیار موثر و حائز اهمیت است و وظیفه مدارس در نظام مکتبی ما، آموزش به قصد پرورش است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: در مدارس این شهرستان حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۱۴۸ واحد آموزشی و ۵۸۱ کلاس درس در حال تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ فرهنگی در این مدارس در حال تدریس دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف هستند.

جلالی ادامه داد: وجود شش شهید فرهنگی، پنج آزاده فرهنگی و ۳۶ دانش‌آموز شهید از افتخارات آموزش و پرورش شهرستان طبس در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول گفت: احراز رتبه یک و دو و سه رقمی در کنکور سراسری و حضور پزشکان، مهندسین و متخصصین طبسی در عرصه‌های علمی کشور از دیگر افتخارات آموزش و پرورش طبس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس اضافه کرد: در این شهرستان بیش از ۱۰ مدرسه هوشمند شده است و با تمام توان پیگیر ارتقای سطح کمی و کیفی هوشمندسازی مدارس در طبس هستیم.

وی با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید افزود: در استقبال از دانش‌آموزان با تشکیل کمیته پروژه مهر در حوزه‌های مختلف آموزشی نیروی انسانی و عمرانی با بهسازی و مرمت مدارس و تامین نیروی انسانی مورد نیاز مدارس، همه چیز برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =