ثبت‌نام بیش از ۲۰۰نفر از قرآن‌آموزان طبس در آزمون سراسری قرآن و عترت

دوازدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در ۱۷ رشته شامل حفظ یک تا سی جزء، مفاهیم، تدبر، نهج‌البلاغه و طرح قرآنی ۱۴۴۸ با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.

خبر طبس: دوازدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در ۱۷ رشته شامل حفظ یک تا سی جزء، مفاهیم، تدبر، نهج‌البلاغه و طرح قرآنی ۱۴۴۸ با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، بیش از ۲۰۰ نفراز قرآن آموزان طبسی در دوازدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده اند.

این آزمون ۴ مهر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در دو حوزه امتحانی شهر طبس و بخش دستگردان برگزار می‌شود.

گفتنی است: تعداد ۱۲۵ نفر قرآن‌آموز در حوزه امتحانی شهر طبس و ۱۲۱ نفر در حوزه امتحانی بخش دستگردان در این آزمون شرکت خواهند کرد .

دوازدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان طبس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسات فرهنگی قرآن و عترت شمیم معرفت گلشن طبس و منهاج عشق‌آباد برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در پایان به پذیرفته‌شدگان در این آزمون گواهی‌نامه پایان دوره آموزش عمومی قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =