برگزاری بیش از ۲۰۰ نشست روشنگری آسیب‌های ماهواره در طبس

فرمانده سپاه طبس گفت: از ماه مبارک رمضان امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ نشست روشنگری پیرامون آسیب‌های ماهواره یا همان دجال‌واره در سطح مساجد، ادارات و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان طبس برگزار شده است.

خبر طبس: فرمانده سپاه طبس گفت: از ماه مبارک رمضان امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ نشست روشنگری پیرامون آسیب‌های ماهواره یا همان دجال‌واره در سطح مساجد، ادارات و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان طبس برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، فرمانده سپاه ناحیه طبس با بیان این که از ماه مبارک رمضان امسال نهضت روشنگری پیرامون آسیب‌های ماهواره یا همان دجالواره در سطح شهرستان آغاز کردیم اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰۰ نشست روشنگری آسیب‌های ماهواره در سطح مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادارات، برگزار شده است.

سرهنگ صادق‌احمدی افزود: این نشست‌ها آثار و برکات خیلی خوبی داشته است که تاکنون نزدیک به ۳۰ دستگاه گیرنده ماهواره همشهریان بزرگوار با نهایت لطف و سپاسی که به شورای امر به معروف و نهی از منکر در ناحیه مقاومت بسیج داشته‌اند به صورت داوطلبانه با یک کار فرهنگی، اقناعی و ایجابی تحویل داده‌اند و به ازای آن یک دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیونی هدیه گرفتند.

وی گفت: موج دوم این نهضت روشنگری را همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح هیات مذهبی، مساجد و محلات ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه طبس در پایان بیان داشت: خواهشی که از خانواده‌ها داریم این است که هر چه سریع‌تر این دشمن خانگی و دام شیطان را از خانه خود دور کنند و به شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند تا خانواده آنان یک محیط سالم و امنی برای ترویج فرهنگ ناب اسلام و انقلاب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =