اولین جشنواره سراسرى عکس معلولین با موضوع معلول و اجتماع در طبس برگزار می‌شود

دبیر جشنواره سراسرى عکس «سایه آفتاب» گفت: اولین جشنواره سراسرى عکس معلولین با موضوع «معلول و اجتماع» و با هدف تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین، شناسایى عکاسان هنرمند در حوزه جامعه معلولین و ایجاد زمینه مشارکت عامه مردم در ثبت تصویرى موضوعات معلولان در طبس برگزار می‌شود.

خبر طبس: دبیر جشنواره سراسرى عکس «سایه آفتاب» گفت: اولین جشنواره سراسرى عکس معلولین با موضوع «معلول و اجتماع» و با هدف تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین، شناسایى عکاسان هنرمند در حوزه جامعه معلولین و ایجاد زمینه مشارکت عامه مردم در ثبت تصویرى موضوعات معلولان در طبس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، ظهر امروز اولین جلسه تصمیم گیرى و راى‌زنى با مسئولین ادارات شهرستان در خصوص برنامه ریزی برای برگزارى اولین جشنواره سراسرى عکس معلولین در طبس  در محل فرماندارى شهرستان انجام شد.

در این جلسه که با حضور معاون فرماندار ویژه، شهردار و مسئولین ادارات و نهادها برگزارشد ابتدا اخوان‌صفار معاون  فرماندار به ایراد  سخنانى در خصوص لزوم اجراى چنین برنامه‌هایى در سطح شهرستان پرداخت و سپس حسین مکاریان دبیر جشنواره سراسرى عکس «سایه آفتاب» توضیحاتى درباره چگونگى اجرا، هدف از برگزارى و مشکلات موجود بر سر راه برگزارى چنین برنامه‌هایى را مطرح کرد.

وى تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین، شناسایى عکاسان هنرمند در حوزه جامعه معلولین و ایجاد زمینه مشارکت عامه مردم در ثبت تصویرى موضوعات معلولان را از مهمترین اهداف جشنواره ذکر کرد و گفت: این جشنواره در دو بخش عکاسان معلول و غیرمعلول انجام می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان معلول می‌توانند عکس‌هایى با موضوع آزاد و عکس با موبایل را شرکت دهند و شرکت‌کنندگان غیرمعلول باید عکس‌هایشان حتما در زمینه معلولیت باشد.

وى مهلت ارسال آثار را از اول تا پایان بهمن ماه اعلام کرد.

در این جلسه مسئولان ادارات مختلف پیشنهادهاى خود را در خصوص برگزارى جشنواره بیان و نهادهای مرتبط قول مساعدت و همکاری خود را در برگزاری این جشنواره اعلام داشتند.

خبرنگار : نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =