در جنگ نرم تنها راهکار و بهترین شیوه اقناع‌سازی است

فرمانده اسبق سپاه ناحیه طبس در نشست بصیرتی بسیجیان با بیان این که در جنگ نرم تنها راهکار و بهترین شیوه اقناع‌سازی است گفت: در جنگ نرم نمی‌شود با قدرت سخت پاسخ داد بلکه جنگ نرم، پاسخ نرم می‌خواهد و باید با قدرت نرم در آن مبارزه کرد.

خبر طبس: فرمانده اسبق سپاه ناحیه طبس در نشست بصیرتی بسیجیان با بیان این که در جنگ نرم تنها راهکار و بهترین شیوه اقناع‌سازی است گفت: در جنگ نرم نمی‌شود با قدرت سخت پاسخ داد بلکه جنگ نرم، پاسخ نرم می‌خواهد و باید با قدرت نرم در آن مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، ابوالقاسم احمدی فرمانده اسبق سپاه ناحیه طبس در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان اظهار داشت: از زمان تصویب قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره در سال ۷۳ تاکنون با گذشت بیست سال ما روز به روز شاهد افزایش استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای هستیم و این نشانگر این است که در جنگ نرم زور و اجبار جواب نمی‌دهد.

وی افزود: اگر چه وجود این قوانین به جای خود لازم است اما در جنگ نرم تنها راهکار و بهترین شیوه اقناع‌سازی است و باید آگاه‌سازی به شکلی انجام گیرد که افراد خودشان به این یقین و باور برسند که ماهواره برای خود و خانواده آنان مضر و آسیب‌زا است و با دست خود کنار بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم نمی‌شود با قدرت سخت پاسخ داد بلکه جنگ نرم، پاسخ نرم می‌خواهد و باید با قدرت نرم در آن مبارزه کرد.

احمدی بیان داشت: تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام اسلامی بدنه جامعه و مردم هستند و هنگامی که مردم آگاه شوند و بصیرت‌افزایی شود خود مردم دفاع لازم را دارند و با دشمن مقابله خواهند کرد و نخواهند گذاشت که دشمن به اهداف خودش برسد همانطور که تا به امروز این به تجربه برای همه ثابت شده است.

وی افزود: رسالت همه ما بسیجیان این است که در راستای وظیفه‌ای که بر عهده ماست و آن تکلیفی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده‌اند تلاش کنیم.

وی ادامه داد: باید همه تلاش خود را به کار بگیریم و از فرمایشات مقام معظم رهبری غفلت نکنیم و اگر به فرمایشاتی که ایشان در طول دهه گذشته در خصوص تهاجم فرهنگی و جنگ نرم داشتند مقداری توجه می‌کردیم امروزه این آسیب‌ها متوجه جامعه ما نبود و هنوز هم باید تلاش خودمان را انجام دهیم و نگذاریم دشمن در جنگ نرم به اهداف خودش برسد.

فرمانده اسبق سپاه ناحیه طبس گفت: همانطور که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب مردم ما با لبیک گفتن به فرامین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند در این آزمون بزرگ الهی و این جنگ که مبارزه‌ای بسیار مشکل است این فرمایش مقام معظم رهبری را سرلوحه خودمان قرار دهیم که می‌فرمایند «بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.».

وی در پایان تاکید کرد: بنا بر دو فریضه بسیار مهم امر به معروف و نهی از منکر، نه نتها بسیجیان بلکه همه آحاد جامعه وظیفه داریم اقناع‌سازی را جهت عدم استفاده از ماهواره را انجام دهیم چون دشمن در جنگ نرم از طریق ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای به جنگ ما آمده است و طبق فتاوای مراجع تقلید باید آن را تحریم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نه =