تقدیر از سید علی قریشی جوان بسیجی طبسی

همزمان با هفته بسیج و با حضور هزاران نفر از نخبگان و مبتکران بسیج از ۷۴ نفر فرماندهان نمونه بسیج سراسر کشور در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج تقدیر شد.

خبرطبس:همزمان با هفته بسیج و با حضور هزاران نفر از نخبگان و مبتکران بسیج از ۷۴ نفر فرماندهان نمونه بسیج سراسر کشور در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر طبس( طبس نیوز)اولین جشنواره سراسری مالک اشتر که با حضور سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان ارشد و فرماندهان پایگاه های برگزیده بسیج در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
سید علی قریشی

براساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف کل ریاست بسیج در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۲ و در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا ، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد ( پردیس شهیدان پاکنژاد) مفتخر به کسب عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج گردید.
بسیج دانشجویی

شایان ذکر است سید علی قریشی فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی یزد به نمایندگی از دانشجومعلمان بسیجی پردیس در این مراسم حضور داشت.
بسیج
سید علی قریشی

4 دیدگاه دربارهٔ «تقدیر از سید علی قریشی جوان بسیجی طبسی;

  1. بنده به نوبه خودم به این جوان انقلابی و ولایت مدار و خانواده ایشان و پدر ومادر شان تبریک عرض میکنم و ارزوی موفقیت ایشان را دارم

  2. سلام سید علی آقا بنده هم به نوبه خودم به عنوان یک دوست و همشهری این موفقیت چشمگیر را در این هفته مبارک بسیج خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم . با آرزوی موفقیت در تمامی امور زندگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =