برگزاری محفل کودکان عاشورایی در تالار همایش‌های میقات‌الرضا

به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت حضرت رقیه(س)، محفل کودکان عاشورایی ویژه کودکان و نوجوانان پسر و دختر در محل تالار همایش‌های میقات‌الرضا در طبس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز) به نقل از روابط عمومی آستان حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، محفل کودکان عاشورایی در تالار همایش‌های میقات‌الرضا برگزار گردید.

این محافل با هدف آشنایی نسل کودک و نوجوان با آموزه‌های قیام عاشورا، بازگویی حماسه عاشورا، ایثار و فداکاری خاندان امام حسین(ع) و بیان قصه‌های عاشورا در دو نوبت صبح و عصر با حضور حجت‌الاسلام باقری و حجت‌الاسلام رمضانی اعضاء کارگروه کودک و نوجوان اعزامی از آستان قدس رضوی انجام شد.

در این مراسم برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و هنری در قالب پرده‌خوانی با پخش کلیپ و انیمیشن و همچنین آموزش کاردستی اجرا و مورد استقبال قرار گرفت.

کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم در حرم مطهر حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس

به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی بن جعفر(ع)، کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم با حضور عاشقان کلام وحی در حرم مطهر فرزند بزرگوارشان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار گردید.

در این مراسم معنوی که با همکاری اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء مورخ انجام شد، سید محمود سعیدی، جلیل حسین زاده و علی قاسم آبادی قاریان ممتاز و برجسته با قرائت دلنشین آیاتی چند از کلام الله مجید و برادر کارگر با مدیحه سرایی در مدح و منقبت حضرت امام موسی کاظم(ع) حاضرین را به فیض رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =