مراسم استقبال نمادین از ورود امام (ره) در طبس برگزار شد

طبس – خبرگزاری مهر: در سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۵۷، مردم ولایتمدار طبس یک بار دیگر به طور نمادین از بنیانگذار انقلاب اسلامی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه همزمان با ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی، امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار، مدیران نهادها و دستگاه های دولتی، فرهنگیان، بازاریان و اقشار مختلف مردم طبس با حضور در میدان اصلی شهر به استقبال نمادین تمثال حضرت امام راحل رفته و دوباره یاد و خاطره آن لحظات شیرین را در ذهن خود زنده و برای کودکان و نسل امروز بازگو کردند.

ادامه استقبال که با رژه موتوری بسیجیان، دژبانان نیروی انتظامی و سپاه و اقشارمختلف مردم همراه بود، حضار تمثال مبارک را تا مرقد امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) همراهی کردند.

در ابتدای ورود به صحن امامزاده تمثال مبارک حضرت امام گلباران و سرود و دکلمه ‌ای انقلابی توسط دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی قرائت شد.

پس از ورود به صحن امامزاده تمثال مبارک حضرت امام راحل توسط خانواده شهدا گلباران و مسئولان همراه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه در مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد آن دلیرمردان را گرامی داشتند.

ادامه این مراسم نمادین که حال و هوای معنوی به خود گرفته بود در کنارضریح امامزاده حسین ابن موسی ال کاظم(ع) برگزار شد و به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) توسط مداحان اهل بیت مدیحه سرایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =