ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری عکس «کویر و زندگی»

دبیر جشنواره عکس «کویر و زندگی» با بیان ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره گفت: این تعداد آثار نشان از پویایی و روند رو به رشد آن حکایت دارد و امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم فرهنگ وتمدن شکل گرفته در کویر را در قاب عکس ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، دبیر جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی اظهار داشت: اولین جشنواره عکس «کویر و زندگی» با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی در مناطق کویری شامل طبیعت و مواهب خدادادی، فرهنگ و آداب و رسوم، بیان ابعاد مختلف زندگی انسان و زیبایی‌های آن در این گستره جغرافیایی برگزار می‌گردد.

عباس سنچولی گفت: سه هفته از انتشار فراخوان اولین جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی می‌گذرد و تا به اکنون ۶۰۰ اثر از عکاسان و هنرمندان سراسر کشور توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شده است.

سرپرست ارشاد طبس افزود: این تعداد آثار نشان از پویایی و روند رو به رشد آن حکایت دارد و امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم فرهنگ و تمدن شکل گرفته در کویر را در قاب عکس ارائه دهیم.

سنچولی اظهار داشت: تابه الان (۹بهمن ۹۳) از ۱۸ استان کشور دراین جشنواره شرکت نموده اند که استان های تهران،اصفهان وخراسان جنوبی با بیشترین آثار ارسالی در رتبه اول تا سوم قرار دارند.

دبیر جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی یادآور شد: ارسال عکس از طریق وبگاه جشنواره به نشانی www.tabasphoto.ir و پست الکترونیکی aks.tabas@gmail.com امکان‌پذیر است و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا حداکثر ۱۰ عکس را به صورت تک‌ عکس به جشنواره ارسال کنند.

/۱۰۲/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 19 =