راه‌اندازی کتابخانه‌ی پستی کانون پرورش کودکان طبس

پس از گذشت یک سال از توقف فعالیت کتابخانه‌ی پستی مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس، همزمان با آغاز دهه فجر فعالیت این کتابخانه از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از گلشن، پس از گذشت یک سال از توقف فعالیت کتابخانه پستی مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس، امروز و همزمان با آغاز دهه فجر، فعالیت این کتابخانه از سر گرفته شد.

مدیر مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس در این باره گفت: کتابخانه این مرکز با ذخیره ۸ هزار جلد کتاب، ۳۵۲ کودک و نوجوان در ۹ روستای شهرستان طبس را تحت پوشش قرار داده است که برای این اعضا کتاب متناسب با گروه سنی هر عضو از طریق شرکت پست ارسال می‌شود.

ریحانه مجردی ادامه داد: علاوه بر این در مناسبت‌های مختلف برای اعضا کارت تبریک ارسال می‌شود و یا اعضا از راه دور و به روش پستی در مسابقات مختلف شرکت داده می‌شوند.

وی ضمن تقدیر از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی به دلیل مساعدت در راه‌اندازی این کتابخانه، یادآور شد: هم‌اکنون امور مربوط به کتابخانه پستی مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس با برنامه‌ریزی مدون و توسط مربیان فرهنگی این مرکز در حال انجام است.

مجردی اظهار امیدواری کرد که راه‌اندازی این کتابخانه بتواند گام مؤثری در راستای رشد و پرورش کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در روستاها باشد.

مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس در پارک کودک این شهر واقع است.

دیدگاهی در “راه‌اندازی کتابخانه‌ی پستی کانون پرورش کودکان طبس

  1. با سلام لازم به توضیح است کتابخانه پستی طبس سال ۱۳۷۸ افتتاح شده و از آن زمان تا اواخر سال ۹۲ فعال بوده است لکن به دلیل انتقال خانم مجردی از کتابخانه پستی به مرکز شماره یک وعدم امکان جذب نیرو ی جدید فعالیت این مرکز حدود یک سال متوقف شده بود که اینک با دستور مدیر کل کانون مجددا فعال خواهد شد. با آرزوی توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =