افتتاح نمایشگاه «روزهای ماندگار» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس/ +عکس

نونهالان مهدالرضا و دانش‌آموزان دبستان شکوفه‌های رضوی با تهیه آثار، وقایع انقلاب اسلامی را بازخوانی و در قالب نقاشی در نمایشگاه «روزهای ماندگار» محبت و مودت خود را به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در اولین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه «روزهای ماندگار» با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه موقت، جامعه روحانیت، مدیر عامل موسسه، اعضاء ستاد دهه مبارکه فجر، مسئولین ادارات و نهادها و خادمین افتخاری آستان مبارک افتتاح شد.

در این نمایشگاه، نونهالان مهدالرضا و دانش آموزان دبستان شکوفه های رضوی با تهیه آثار، وقایع انقلاب اسلامی را بازخوانی و در قالب نقاشی محبت و مودت خود را به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) به نمایش گذاشتند.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم سه تن از نونهالان با اجرای برنامه تدبر در قرآن و قرائت دکلمه و شعر مورد تحسین میهمانان قرار گرفتند.

این نمایشگاه تا پایان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از ساعت ۱۶ لغایت ۱۹ در محل رواق حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر دایر و عموم علاقمندان می‌توانند از آن بازدید نمایند.

عکس:

نمایشگاه «روزهای ماندگار» نمایشگاه «روزهای ماندگار» نمایشگاه «روزهای ماندگار» نمایشگاه «روزهای ماندگار»نمایشگاه «روزهای ماندگار»نمایشگاه «روزهای ماندگار»نمایشگاه «روزهای ماندگار»نمایشگاه «روزهای ماندگار»نمایشگاه «روزهای ماندگار»نمایشگاه «روزهای ماندگار»نمایشگاه «روزهای ماندگار»نمایشگاه «روزهای ماندگار»

دیدگاهی در “افتتاح نمایشگاه «روزهای ماندگار» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس/ +عکس

  1. باسلام ضمن تبریک ایام دهه فجر میخواستم از مدیریت مهدالرضا ی شکوفه های استان قدس رضوی سرکار خانم توسلی بخاطر زحمات بی پایان ایشان تشکر و سپاس ویژه داشته باشم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =