فارغ‌التحصیلی همزمان پدر و دختر و داماد

پدر خانواده به همراه دختر و داماد خود مهرماه ۹۱ در دانشگاه ثبت نام کردند و در بهمن ماه امسال همزمان موفق به اخذ مدرک کاردانی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، پدری به همراه دختر و داماد خود از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس فارغ التحصیل شدند.

علی رجب زاده پدر خانواده در رشته مهندسی مکانیک به همراه دخترش و دامادش در رشته مهندسی کامپیوتر در مهرماه ۹۱ در دانشگاه ثبت نام کردند و در بهمن ماه امسال همزمان موفق به اخذ مدرک کاردانی شدند.

فارغ‌التحصیلی همزمان پدر و دختر و داماد

سرپرستی خانواده را بر عهده گرفتم و ترک تحصیل کردم

علی رجب زاده پدر خانواده متولد ۱۳۴۹ در خصوص ترک تحصیل خود گفت: جریان ترک تحصیل من برمی‌گردد به سال ۶۶ که من قرار بود به عنوان دانش آموزمعلم به تربیت معلم جمز بروم اما پدرم در همان سال به رحمت خدا رفت و من از مصاحبه تربیت معلمی انصراف دادم.

وی گفت: همچنین به همین دلیل نتوانستم ادامه تحصیل دهم چون برادر بزرگتر و سرپرست هفت بچه صغیر بودم و در آن موقع تحصیلاتم سیکل بود.

رجب زاده ادامه داد: بعد از اینکه همه بچه‌ها ازدواج کردند و به خانه بخت رفتند من به عشق آباد آمدم و در اینجا شرکت خدماتی را به ثبت رساندیم که من در آن کارهای آموزش و پرورش را برداشتم و انجام می‌دادم.

پدر خانواده ادامه داد: تا اینکه از آموزش و پرورش مصوبه‌ای آمد که باید به صورت قراردادی این نیروها بکارگیری شوند، این شد که من دوباره وارد سیستم آموزش و پرورش شدم.

همه هم کلاسی‌هایم بازنشست شدند

وی اضافه کرد: وقتی وارد آموزش و پرورش شدم شروع به ادامه تحصیل کردم و دوران دبیرستان را حین کار تمام کردم و دیپلم گرفتم و چون دیپلم مکانیک بودم در دانشگاه همین رشته را خواندم.

رجب زاده گفت: بعضی از هم‌کلاسی‌های زمان راهنمایی من بازنشست شدند ولی من تازه وارد آموزش و پرورش شدم و ۱۰ است که استخدام هستم.

ادامه تحصیل شرایط خاص نمی‌خواهد

پدر خانواده در مورد توصیه به دیگران در خصوص ادامه تحصیل گفت: این که بگویند درس خواندن شرایط و موقعیت خاص و در جوانی باشد اصلا این ملاک نیست و در هر سنی می‌توان ادامه تحصیل داد.

هنوز هم میخواهم ادامه تحصیل دهم

رجب زاده گفت: من نمی‌خواهم در این سطح بایستم و باز هم می‌خواهم درس بخوانم و شرایطم ایجاب می‌کند ادامه تحصیل دهم.

وی اضافه کرد: انسان از اینکه درس بخواند ضرر نمی‌کند حتی اگر تغییر پست نداشته باشد، ولی کسب تجربه و موفقیت در هر موقعیتی و در هر سنی که باشد ارزش زیادی دارد.

علی رجب زاده در مورد احساسش از اینکه با دختر و داماد خود فارغ التحصیل شده گفت: خیلی احساس خوشحالی دارم و خوشحالی من از روزی بود که وارد دانشگاه شدیم.

وی اضافه کرد: اساتید دانشگاه هم لطف زیادی به ما داشتند و از همین جا تشکر میکنم از اساتید محترم دانشگاه آزاد، ریاست آقای عظیمی و معاونت دانشگاه آقای جلالی که نهایت همکاری را با ما داشتند.

دعای مادرم پشت سرم بود

رجب زاده گفت: اگر کسی به پدر و مادرش محبت کند نتیجه اش را میبیند‌، هیچ وقت محبت پدر و مادر از بین نمی‌رود، من اگر در آن زمان ترک تحصیل کردم و سرپرستی مادر و بچه‌ها را بر عهده گرفتم و به آموزش و پرورش نیامدم دوباره خداوند قسمت کرد، دعای مادرم پشت سرم بود که همان شغل و برنامه‌ای که قبلا داشتم و می‌خواستم وارد سیستم آموزش و پرورش شوم دوباره نصیب خودم و هم نصیب خانواده ام شد.

داماد خانواده در رابطه با درس خواندن در کنار پدر زن گفت: پدر زن من دایی من است و ایشان برایم بیشتر شبیه پدر بودند تا پدر زن و خیلی خوشحال بودم که با هم درس میخواندیم.

وی گفت: ما کلاس‌های عمومی را طوری انتخاب می‌کردیم که هر سه در یک کلاس باشیم.

دختر خانواده در مورد تاثیر درس خواندن کنار پدر و همسر خود گفت: ما با هم تلاش می‌کردیم و با حس رقابت و در عین حال تشویق درس می‌خواندیم.

شایان ذکر است علی رجب زاده، عضو شورای بخش عشق آباد، خبرنگار واحد مرکزی خبر و خبرنگار رسمی پایگاه اطلاع رسانی طبس، خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی هودر، عضو ارکان گردان بیت المقدس ناحیه دو مقاومت بسیج مالک اشتردستگردان و عضو ستاد نماز جمعه عشق آباد می‌باشد.

خبرنگار: ۱۰۱

16 دیدگاه دربارهٔ «فارغ‌التحصیلی همزمان پدر و دختر و داماد;

  1. سلام خوشحالم که خانواده موفق و با استعدادی دارم امیدوارم که همیشه موفق باشن با وجود مشکلات !

  2. تبریک می گم به خانواده محترم رجب زاده و دامادشون رضای ولی اصلا بهشون نمیاد اقای رجب زاده ۴۴ سال سن داشته باشن وما شالله خیلی جوان ماندن انشا الله جنابعالی را در سالهای آینده در پست های مدیریتی شهر عشق آباد ببینیم

  3. چه زندگی پر فراز و نشیبی واقعا جالب بود از سایت طبس نیوز تشکر می کنم به خاطر این گزارش خوب یقینا زندگی چنین اشخاص موفق تاثیر زیاد خواهد گذاشت روی افرادی که اعتقاد به خداوند بیشتر داشته و بدانند که کمک به پدر و مادر چقدر با ارزش است

  4. چه سرگذشت جالبی کمک به پدر و مادر نتیجه اش این است واقعا خانواده الگویی هستند خداوند جوانی و آبرو و حفظ و اعتبار را به آقای رجب زاده داده انشالله که ۱۲۰ سال زنده باشن و الگوی خوبی باشند برای همه

  5. خیلی جالب بود به من که حسابی تلنگر وارد شد منم تصمیم گرفتم فوق دیپلم بگیرم من که از این آقا جوان ترم دیپلم هم دارم پست منو ارتقا ء نمی دن فقط بخاطر دیپلم بودنم کاش بتونم رشته های معدن را بخونم
    ولی اصلا به آقای رجب زاده نمیاد داماد داشته باشه البته چشم من شور نیست مواظب باش چشم نخوری

  6. سلام آقای رجب زاده خوش به حالتون باز هم شما ما که هنوز یه ترم دیگه مونده باید بگم اقای رجب زاده از استعداد بسیار بالایی برخوردار هستن و در خیلی از جاها از جوانان پیش بودند تو دانشگاه می گفتن داماد دارم ولی تا الان باورم نمی شد الان فعمیدم که واقعا راست میگن جای تعجب هست اخر خیلی ظاهر جوانی دارن بهشون نمیاد متولد ۴۹ باشن هرجا باشید موفق و سر بلند باشید

  7. من هم به عنوان یکی از اعضای خانواده از مسیر پر فرلزو نشیب زندگی آقای رجب زاده اطلاع دارم و این فارغ التحصیلی شیرین و دلچسب را از اینجا هم بهشون تبریک میگم .به امید موفقیت های بیشتر

  8. سلام از یک طرف در این سن و سال و مشکلات خانوادگی درس می خوانند و افتخار می آفرینند و از آن طرف شورای شهرمان لطف میکنند روی دیوار بیمارستان بنر حدیث نبوی نصب می کنند که آموختن در پیری نقشی بر آب است و به تعبیر دیگران از این حدیث نقشی بر باد پس پیامبر چرا فرمودن زگهواره تا گور دانش بجوی

  9. خدمت آقای رجب زاده سلام عرض می کنم باید به عرض برسانم که من آقای رجب زاده و خانوادشون رو به خوبی می شناسم همه خانواده و فامیل هاشون انسانهایی مومن با خدا هستند و اگر لطفی خداوند به آنها می دهد حقشان می باشد ایشان در کار خبرنگاری و شورای بخش هم بسیار فعال هستند دست مریزاد

  10. سلام من و ابوطالب رضایی با هم خدمت سربازی رو گذروندیم از همان زمان علاقه وافری به درس خوندن داشت.خوش حالم می بینم ادامه تحصیل داده.

  11. آقای رجب زاده از فعالین اجتماعی و پیشرو در فعالیتهای داوطلبانه در منطقه دستگردان هستند. برای این عزیز آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

  12. سلام و دست مریزاد حضور آقای رجب زاده.بعضی رخدادهای اطرافمون یک نوع تجربه جدید می تونن باشن ودرسی برای زندگیهای دور از تنش.گاهی در زندگی ما آدما تنش ومشکلات باعث پیشرفت خواهند شد بشرطی که قوه درک قوی از وقایع اطرافمون داشته باشیم.
    تجربه گرانبهایی که خانواده آقای رجب زاده در کنار یکدیگر کسب کردن میتونه درس بزرگی باشه برا خیلی از کسانیکه زندگی یکنواخت وناامید کننده ای دارن. اراده بهترین ابزار پیشرفت است گاهی نیاز به استعداد نیست و پشتکار و تلاش تعیین کننده راه و مسیر آینده ماست.
    درثواب بعضی تغییرات شگرف زندگی که به سبب این تلنگرها به بعضی از ما وارد میشه شما هم شریک هستید آقای الاهی.دست مریزاد

  13. غیر از اینها اقای رجبزاده اخلاق خیلی خوبی دارن و همین که به فکر مادر و خواهر برادراشون بودن بخاطر اخلاق نیکوی ایشون هستش خدا هم جواب صبر و محبتش را داد

  14. چقدر چهره ایشون یعنی اقای رجبزاده جوون هست ماشالا
    میگن از هر دست بدی از همون دست میگیری
    خدا به زندگی شما برکت بدهد اقای رجبزاده و همیشه موفق باشید زندگی شما الگویی برای ماست که توکل برخدا داشته باشیم
    گزارش خیلی خوبی بود من که اعتقادم به خدای متعال بیشتر شد.

  15. داستان زندگیتان جالب است.خیلی افراد را می شناسم که در همین شرایط بوده و هستند.برای همیشان ارزوی سربلندی و موفقیت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سه =