طبس میزبان ۵۰۰ مادر و همسر شهید

مراسم تجلیل از ۵۰۰ مادر و همسر شهید استان خراسان جنوبى پیش از ظهر امروز در آستان مبارک حضرت حسین بن موسى الکاظم (ع) طبس برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس، به مناسبت میلاد بانوى خوبی‌ها حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و روز مادر، مراسمى براى تجلیل از مقام مادران شهید در طبس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بیش از ۵۰۰ مادر و همسر شهید وهمچنین مسئولین شهرستان و استان خراسان جنوبى برگزار گردید، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی طی سخنانی گفت: به تازگى از ۸۵ درصد خانواده‌های شاهد استان توسط مسئولان سرکشی شده است.

وى افزود: پرداخت معوقات ایثارگران تا سال ۱۳۹۰ و پیگیری برای مسکن ایثارگران از دیگر اقدامات بنیاد شهید وامور ایثارگران استان است.

وى در رابطه با مسائل درمانى گفت: از شهریور ماه ۹۳ اعتبارات آن به این اداره کل واگذار شد و تنها اشکالاتى در رابطه با شاغلین وجود دارد که آن هم به زودى رفع خواهد شد.

همچنین سیدمحمدحسینى، معاون سیاسى-امنیتى واجتماعى استاندارى خراسان جنوبى جایگاه مادر، در جهان خلقت را جایگاهى الهى دانست و گفت: در تمام مکاتب الهى و غیرالهى به شأن و شخصیت مادر توجه خاص و ویژه شده است.

وى افزود: نقش بى بدیل مادر در جامعه بشرى غیرقابل انکار است و هیچ مکتبى را نمیتوان یافت که نافى این قضیه باشد.

در پایان این مراسم، هدایایی به قید قرعه به ۱۲ نفر از مادران، همسران و خواهران شهدای خراسان جنوبی شامل ۳ کمک هزینه سفر حج تمتع، ۳ کمک هزینه سفر حج عمره، ۳ کمک هزینه سفر کربلا و ۳ کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 10 =