جشن بزرگ مبعث در دانشگاه آزاد اسلامی طبس برگزار شد

به مناسبت مبعث رسول مهر و دوستى، جشن بزرگ مبعث به همت بسیج دانشجویى و با همکارى دانشگاه آزاد اسلامى طبس در این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، شب گذشته جشن بعثت رسول اکرم (ص) در سالن آمفى تئاتر دانشگاه آزاد اسلامى طبس باحضور بیش از صد نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام زنجانى طبسى، استاد و مسئول فرهنگى دانشگاه آزاد اسلامى، با حضور در جمع دانشجویان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و اعیاد پیش رو در ماه شعبان از دست‌اندرکاران برگزارى این برنامه تشکر ویژه کرد و با اشاره به پیش رو بودن سالروز حماسه سوم خرداد(آزادسازی خرمشهر) از دانشجویان خواست تا نگذارند این اتفاقات که نقاط عطفى در انقلاب اسلامى ایران هستند کمرنگ و بى‌روح شود.

وى همچنین اعیاد رجب و شعبان را روزهاى شادى ائمه و به تبع آن روزهاى شادى دوستداران ائمه اطهار دانست و خاطرنشان کرد: هرچه داریم از امامان معصوم و پیشوایانمان است.

همچنین در این جشن که به همت بسیج دانشجویى شهرستان و با همکارى دانشجویان دانشگاه آزاداسلامى برگزار شد برنامه‌هاى  شاد و جذابى اعم از موسیقى، تأتر، مسابقه و غیره ارائه شد.

شایان ذکر است، تمامى برنامه‌هاى فوق توسط جوانان و هنرمندان طبسى و از دانشجویان دانشگاه‌هاى آزاد و پیام نور طبس اجرا شد.

دیدگاهی در “جشن بزرگ مبعث در دانشگاه آزاد اسلامی طبس برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =