اطعام ۳۵۰۰ نفر در ضیافت افطاری آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)

به یمن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و ماه رحمت و برکت، آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با برگزاری ضیافت افطاری، پذیرای روزه‌داران است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس»، در این ضیافت سه هزار و ۵۰۰ نفر از روزه‌داران به ویژه نمازگزاران شرکت‌کنندگان در جلسه ترتیل جزء خوانی قرآن کریم «ویژه برنامه گلشن وحی»، خانواده های مستضعف و کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی همچنین خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و در طول ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر بر خوان کرم فرزند موسی بن جعفر(ع) حضور یافته به صرف افطار از غذای متبرک حضرت بهره‌مند می‌شوند.

یادآور می‌شود مؤسسه آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) در طول سال و در ایام ویژه، برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ادبی و کتاب‌خوانی و هم‌چنین جلسات و محافل قرآنی در رشته‌های قرائت، تجوید و ترتیل اشاره کرد.

دیدگاهی در “اطعام ۳۵۰۰ نفر در ضیافت افطاری آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)

  1. چه خوب است باتوجه به بعضی ازافرادنیازمندی که تحت پوشش بهزیستی وکمیته امدادهستندونمی تواننددران میهمانی شرکت کنندغذادرمنزل انها برده شود حتی بعضیها دعوت هم نشده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =