نصب تجهیزات سینما دیجیتال طبس

با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،در راه اندازی سینمای دیجیتال در شهرستان طبس،تجهیزات این سینما نصب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس،با درخواست و پیگیری های بعمل آمده از سوی این اداره و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی و موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با راه اندازی سینمای دیجیتال ، در روز پنج شنبه ۲۹مرداد۹۴ برخی از تجهیزات سینما دیجیتال طبس نصب شد .

نصب کامل تجهیزات سینما دیجیتال طبس امروز۳۱مرداد۹۴به پایان می رسد و بزودی شاهد روشن شدن چراغ های سینما در این شهرستان خواهیم بود.

لازم به ذکر است سینمای دیجیتال طبس در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با ظرفیت ۲۰۰ نفر ،امکان نمایش فیلم های با کیفیت بالا و روز سینمای کشور را پیدا خواهد کرد.

 

6 دیدگاه دربارهٔ «نصب تجهیزات سینما دیجیتال طبس;

  1. سلام. در کل کشور تنها ۱۰ شهر مجهز به سینمای دیجیتال شده اند. طبس یکی از این شهرهاست. واقعا جا داره از پیگیری های دلسوزانه و شبانه روزی کارشناس امور فرهنگی اداره ارشاد اسلامی طبس که در تصویر بالا و در تصویر ذهنی اغلب طبسی ها حضور دلنشینی دارند،قدردانی بشه. دست مریزاد و دعای خیر و آرزوی سلامتی بدرقه راه زندگیتان.

  2. کامی میگم کمی انصاف هم خوب چیزیه ساخت سالن را در استان قبلی نمی بینی فقط شندر غاز دیجتالی ۀن را می بینی سعی کن مصداق شعر معروف مولوی کدو و….. نشوی

  3. سلام به نظرمن این طرح با موفقیت به پایان نخواهد رسید سینمای دیجیتال برای کودکان مناسبت بهتری دارد پرده کوچک وکیفیت بدپخش ازاشکالات سینمای دیجیتال است که به مرور زمان از بیننده های ان می کاهد تنهاچیزی که می تواند این سینما رارونق دهد فیلم های روز سینمای ایران وان هم باقیمت مناسب است قیمت مناسب یعنی تخفیف های مخصوص به کارمندان دانش اموزان بسیجیان وغیره است که همین تخفیف انهارابه سینما می کشاند کاری که استخر طبس برای رونق بیشتر انجام داده وحتی تخفیف های ۵۰درصدی هم داده است باتشکر

  4. واقعن وجود سینما برای شهر ما واجب بود
    ممنون از مردمی که باعث شدن پس از سالها دوباره پای سینما به طبس باز بشه
    فقط امیدوارم همین اول کاری نرید سراغ کارای محافظه کارانه
    فیلماتون برای تموم سلیقه ها باشه و جذاب!
    اوناییم که دوست ندارن میتونن نیان مجبورشون نکردن فقط سنگ جلو پای بقیه نندازین که معصیت داره

  5. تشکر و تقدیر فراوان از تدبیر و تلاشها بی دریغ مسوولان محترم استان عزیزمان خراسان جنوبی عزیز بابت توسعه شهرمان ، کارهایی که دیگران در ده سال گذشته برایمان نکردند. باشد که قدردان زحماتشان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =