محمد رسول الله(ص)،اولین فیلمی که در سینمای طبس نمایش داده خواهد شد

غلامی با اشاره به تجهیز سالن آمفی تئاتر سینمای طبس، بیان داشت: اکران فیلم حضرت محمد (ص) نخستین فیلمی است که در این سینما نمایش داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از فارس،حمید غلامی اظهار داشت: فیلم حضرت محمد (ص) چهار شهریور در سینماهای بهمن و فردوسی بیرجند اکران می‌شود.

وی افزود: این فیلم در چهار سانس شامل یک سانس در نوبت صبح و سه سانس در نوبت بعدازظهر در سینما بهمن بیرجند اکران می‌شود.

سرپرست اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: این فیلم قرار است در تمامی سینماهای استان در روزهای مختلفی اکران شود که فردا سینماهای بیرجند، هفت شهریور در سینما قائن و سپس فردوس و طبس اکران خواهد شد.

غلامی با اشاره به تجهیز سالن آمفی تئاتر سینمای طبس، بیان داشت: اکران فیلم حضرت محمد (ص) نخستین فیلمی است که در این سینما نمایش داده خواهد شد.

وی افزود: از ظرفیت سالن‌های آمفی تئاتر مجمتع‌های فرهنگی و سازمان‌های طبس که امکان پخش دیجیتال را داشته باشند نیز برای اکران فیلم حضرت محمد (ص) بهره گرفته شده است.

سرپرست اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بلیط اکران این فیلم نسبت به دیگر فیلم‌های سینمایی مبلغ یک‌هزار تومان اختلاف قیمت دارد و گران‌تر است.

غلامی در رابطه با علت این افزایش قیمت، خاطرنشان کرد: مؤسسه‌ای که اکران این فیلم را در سراسر کشور برعهده گرفته، از سازمان امور سینمایی کشور درخواست این افزایش قیمت را داشته و سازمان نیز این درخواست را مصوب و به استان‌ها ابلاغ کرده است.

6 دیدگاه دربارهٔ «محمد رسول الله(ص)،اولین فیلمی که در سینمای طبس نمایش داده خواهد شد;

  1. ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و ساعیان این امر نیک ،
    حسن انتخاب فیلم محمد رسول الله (ص) برای آغار به کار این محیط فرهنگی بسیار نیکو و پسندیده است ولی مطمئنا قیمت بلیط ها بر افکار عمومی تاثیر منفی خواهد گذاشت و باعث استقبال کم مردمی از این فیلم و فیلم های دیگر سینمای طبس در منطقه محروم طبس خواهد شد .
    با تشکر

  2. سلام من هم امیدوارم با این فیلم وبانام محمد(ص)برکت ورونق زیادی به سینمای طبس سرازیر شده تاهمگان بتوانند از ان بهره های فراوانی ببرند از مسئولین مربوطه تشکر می شود

  3. سلام و تشکر از دست اندر کاران ارشاد استان و طبس و بویژه یک آدم توپول و خوش قلب در اداره طبس … مردی با قلبی از طلا

    1. چه تشکر به جایی واقعا ایشان در هر سمتی که بوده اند موفق ظاهر شده اند این سید جلیل القدر در پناه حق سلامت باشند و بدانند که مردم قدر دان زحمات ایشان هستند

      1. بزرگ مردی در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان که باید قدردان زحماتش بود.کاش همه همشهریها مثل ایشان در هر سمت و جایگاهی هستند برای آبادانی شهر تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نوزده =