اهدا ۴۰ میلیون ریالی کمک جهیزیه خیر نیکوکار به یتیم تحت حمایت کمیته امداد

حامی نیکوکار طبسی مبلغ ۴۰ میلیون ریال برای خرید جهیزیه به یتیم تحت حمایت کمیته امداد اهدا نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حامی نیکوکار طبسی مبلغ ۴۰ میلیون ریال برای خرید جهیزیه به یتیم تحت حمایت کمیته امداد اهدا نمود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طبس گفت: یک حامی نیکوکار طبسی مبلغ  ۴۰ میلیون ریال برای خرید جهیزیه به یتیم تحت حمایت کمیته امداد اهداء کرد.

احمد رفیعی اظهارکرد: توجه به امور ایتام و نیازمندان یکی از تأکیدات دینی و اسلامی ماست و می طلبد که مردم در این اقدام معنوی با کمیته امداد همراه باشند تا بتوانیم خدمات مطلوبی تری برای این قشر از جامعه ارائه دهیم.

وی یادآور شد: در همین راستا حامی طبسی جهت تأمین جهیزیه فرزند معنوی خود ، مبلغ ۴۰ میلیون ریال اهدا نمود.

وی افزود: مسئله ایتام در همه ادیان الهی به خصوص دین مقدس اسلام مورد توجه بوده و بر ضرورت تعهد نسبت به آنان و امنیت از تجاوز به حقوقشان و ترغیب در جلب دوستی و اظهار لطف به او تأکید بسیار شده است.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان تأکید کرد و گفت: این امر برگرفته از توصیه‌های اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است و تأثیرات بسیار مثبتی را در جامعه نیز به همراه خواهد داشت.

مدیر کمیته امداد طبس در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲۴۳ یتیم تحت حمایت این نهاد مقدّس در این شهرستان است که از حمایت ۱۹۵۷ حامی برخوردار می باشد.

گفتنی است این خیر ارجمند، پیش از این نیز مبلغ ۶۰ میلیون ریال نیز جهت تأمین جهیزیه یکی دیگر از یتیمان تحت حمایت خود اهدا نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پنج =