دعوت از ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای شرکت در کنگره ملی امامزادگان در طبس/ ارسال بیش از ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه کنگره

مدیر عامل موسسه آستان حسین بن موسی الکاظم (علیه السلام) طبس با بیان ارسال بیش از ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه کنگره ملی امامزادگان طی دیداری از ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای شرکت در این کنگره ملی دعوت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) در دیدار با حجت الاسلام علی محمدی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت: شهرستان طبس، میقات الرضا آمادگی کامل برای برگزاری هر چه باشکوهتر کنگره ملی امام‌زادگان با محوریت حضرت حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) را دارد.

حمزه سپهریان با بیان ارسال بیش از ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه کنگره افزود: با تمهیدات خوبی که جهت دریافت مقالات از پژوهشگران و چاپ آثار برتر آنان، رونمایی از تمبر کنگره، تهیه ویژه نامه کنگره و دعوت از میهمانان کشور و استان صورت گرفته است شاهد به ثمر نشستن اهداف ترسیم شده برای این کنگره ملی خواهیم بود.

وی از ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دعوت نمود تا به عنوان سخنران مراسم افتتاحیه یا اختتامیه در این کنگره حضور داشته و در صورت صلاحدید از دیگر شخصیت های فرهیخته و تاثیرگذار کشوری در عرصه فرهنگی برای حضور در این کنگره دعوت به عمل آورد.

حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خدمات صورت گرفته در جهت برپایی کنگره را ستود و گفت: باید تمام اهتمام و تلاش بر این باشد تا اهداف ترسیم شده برای کنگره در یک دوره کوتاه مدت و بلند مدت تحقق یابد.

وی ادامه داد: تلاش نمائید همکاران اذهان خود را در این کنگره بر تبلیغ و معرفی امام زادگان، فراهم شدن مشارکت بیشتر مردم در جهت آبادانی و عمران امام زادگان، توجه مردم به توسل به اهل بیت(علیه السلام)، برقراری ارتباط نوجوانان و جوانان با امام زادگان، بررسی راهکارهای عملی ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی در امام زادگان، تقویت روحیه نشاط معنوی و امید به آینده مردم، ترویج فرهنگ زیارت، مبارزه با خرافات، انتقال تجربیات ارزنده خوب مدیران آستان قدس رضوی و آستان مبارک به شرکت کنندگان و در یک کلام اینکه مردم امام زادگان را بعنوان یک پایگاه بزرگ فرهنگی و پرچم اهل بیت(علیه السلام) بدانند و با این مراکز مذهبی مأنوس گردند معطوف نمایند.

ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این که بسیج کلید طلایی انقلاب است خاطر نشان کرد: باید نقش بسیج در استفاده از ظرفیت فرهنگی امام زادگان پر رنگ دیده شود و از ظرفیت بسیجیان در این مراکز استفاده بهینه صورت گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا بتواند در یکی از جلسات افتتاحیه یا اختتامیه کنگره شرکت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =