نگاه اسلام به بانوان، نگاه تکریم و عدالت است

مسئول کمیته امور بانوان و خانواده شهرستان طبس، نگاه اسلام به بانوان را نگاه تکریم و عدالت دانست و با اشاره به نقش و جایگاه مهم بانوان در جامعه گفت: متاسفانه هنوز جایگاه واقعی زنان در جامعه تبیین نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، جلسه کارگروه کمیته امور بانوان و خانواده شهرستان طبس به منظور برنامه‌ریزی برای تشکیل کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده و برگزاری همایش فرصت با موضوع خطرات مواد مخدر برگزار شد.

مسئول کمیته امور بانوان و خانواده شهرستان طبس، نگاه اسلام به بانوان را نگاه تکریم و عدالت دانست و با اشاره به نقش و جایگاه مهم بانوان در جامعه گفت: متاسفانه هنوز جایگاه واقعی زنان در جامعه تبیین نشده است و ما در حوزه بانوان با مشکلاتی از قبیل نبود تعامل و وحدت و فقدان مجموعه کاری واحد در حوزه بانوان، کاهش نشاط و شادابی و اعتماد به نفس، اعتیاد به مواد مخدر، ناهنجاری اخلاقی، مشکلات خانوادگی و طلاق هر چند بصورت محدود مواجه هستیم.

خوش چشم افزود: دفتر امور بانوان مسئولیت برنامه‌ریزی هماهنگی تسهیل‌گری و نظارت بر برنامه‌های حوزه زنان را بر عهده دارد هدف ما در این دفتر تحکیم جایگاه زن است که در این راستا باید تلاش نمود.

در ادامه جلسه گزارشی از یافته های پژوهشی و آسیب شناسی حوزه زنان و خانواده ارائه شد و پس از بحث و تبادل نظر اعضا موارد ذیل به تصویب رسید:

برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده با موضوع مهارت‌های زندگی توسط سید مصطفی حسینی سخنران انگیزشی شرق کشور (پژوهشگر و آسیب شناس اجتماعی)، برگزاری همایش فرصت با همکاری کمیته امور بانوان شهرستان، کمیته امداد، بسیج جامعه زنان و موسسه خیریه کوثر، برگزاری اتاق مشاوره یک روزه توسط سخنران کارگاه آموزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =