هیئات مذهبی از چهره‌های برجسته‌ برای افاضه و سخنرانی در ماه محرم دعوت کنند

امام جمعه موقت طبس گفت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم هیات‌های مذهبی از این فرصت مناسبی که بوجود می‌آید برای گسترش و رشد دینی و معرفتی مردم استفاده کنند و چهره‌های برجسته‌ای را برای افاضه و سخنرانی دعوت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های نماز جمعه طبس اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم هیات‌های مذهبی برنامه‌ریزی کنند و از این فرصت مناسبی که بوجود می‌آید برای گسترش و رشد دینی و معرفتی مردم استفاده کنند و چهره های برجسته‌ای را برای افاضه و سخنرانی دعوت کنند.

وی افزود: به برنامه های احساسی تنها اکتفا نشود و اینکه مردم در خیابان باشند و نتوانند از یک سخنرانی عالمانه استفاده کنند ظلم به مردم است و این ایام را نباید به سادگی از دست داد.

خطیب جمعه طبس تاکید کرد: شور سر جای خودش اما گسترش و بیان معارف برای کسانی که جز در ایام محرم و صفر در مجالس حاضر نمی‌شوند لازم است که اگر از آن خوب استفاده نکنیم روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام مؤدب با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در خصوص مذاکره با آمریکا گفت: رهبر معظم انقلاب به گونه‌ای فریاد زدند که حجت بر همه تمام شد.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند مذاکره با آمریکا ممنوع است و هیچ سودی نداشته و سرتاپا زیان است.

امام جمعه موقت طبس گفت: من برداشتم این است که معظم‌له در امور هسته‌ای هم برای این که طیفی خود و آمریکا را محک بزنند و اثبات شود برای چندمین بار مذاکره با آمریکا سودی ندارد و قصدشان نفوذ و تخریب و دخالت است، استثنا قائل شدند اگر نه آن بزرگوار از فرمایشات عدیده ایشان برمی‌آید که راضی به این امر حتی در امور هسته‌ای هم نبودند.

وی گفت: ایشان مردم را چهار دسته کردند، دسته‌ای اهل بصیرت انقلابی و متدین که می‌دانند آمریکا چه موجود خبیثی است و شیطان بزرگ است، دسته‌ای ساده‌اندیشان و سهل‌اندیشان که فکر می‌کنند با مذاکره می‌توان آمریکا را سر حساب آورد و آنها به تعهداتشان عمل خواهند کرد، دسته دیگر کسانی که منافق و معاند هستند و گروه چهارم افراد بی تفاوت که برایشان فرقی نمیکند و بی طرف‌اند که در دین مبین اسلام بی طرفی گناه است و باید از حق دفاع و با باطل مبارزه کرد.

خطیب جمعه طبس تاکید کرد: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که برای همگان حجت تمام شد اگر سیاسیون هنوز هم بنا دارند بر این طبل بکوبند که مذاکره با آمریکا یا مطرح کنند که اگر فلان موضوع خوب پیش برود شاید در زمینه های دیگر هم با آمریکا گفتگو کنیم میگوییم حجت بر همه تمام است و آنکه از این تاریخ به بعد در مقابل فرمایش رهبر معظم انقلاب حرفی بزند که مخالف فرمایش معظمه له باشد با خشم طوفنده ملت مواجه خواهد شد.

روز تکریم بازنشستگان، روز جهانی پست، هفته نیروی انتظامی، کنگره ملی امام زادگان با محوریت امام زاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام در طبس، روز جهانی استاندارد، در پیش بودن ماه محرم و آغاز سال جدید هجری قمری، آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، سالروز شهادت شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی، روز جهانی نابینایان و عصای سفید از جمله مواردی بود که امام جمعه موقت طبس به آنها اشاره و پیرامون هر یک به ایراد سخن پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهار =