«۵۰ کیلو آلبالو» در سینما فرهنگ طبس

اکران فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو»، از شب گذشته در سینما فرهنگ طبس آغاز شده است و به مدت ۱۰ شب به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو»، به کارگردانی مانی حقیقی، از شب گذشته (شنبه ١٨اردیبهشت) بر روی پرده سینما فرهنگ طبس رفت.

این فیلم به مدت ١٠ شب در سینما فرهنگ طبس اکران خواهد شد.

داستان فیلم از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود و در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند.و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آن ها می افتد.

ساعد سهیلى، هستى مهدوى، فرهاد آئیش، پژمان جمشیدى، سیامک انصارى، افسانه بایگان، آزاده صمدى، هادى کاظمى، سروش صحت، ویشکا آسایش، على صادقى، بهنوش بختیارى، داریوش اسدزاده، امید روحانى، مونا احمدى، مانى حقیقى از بازیگران فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» هستند.

اکران فیلم ساعت ٢٠تا ٢٢ شب و فروش بلیط از ساعت ١٩:٣٠ در محل سینما فرهنگ واقع در خیابان ارشاد،جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس، انجام می شود.

3 دیدگاه دربارهٔ ««۵۰ کیلو آلبالو» در سینما فرهنگ طبس;

  1. آقا رسول نظرتون دوپهلوست خودتون یه بار دیدگاهتون رو چک کنید.
    درسته خیلی از فیلم ها در سینمای ایران محتوای درستی نداره بعضی فیلم ها ظاهرش نامناسبه و سیاه نمایی هست ولی بی محتوا نیست و مفهوم داره مثل همین “ابد و یک روز” که کارگردان نیتش خوبه می خواد زندگی یه خانواده معتاد و مشکلاتشون رو نشون بده که شاید هم بعضی جاها اشتباه داشته باشه ولی بی محتوا نیست و هدف و الویتش چیز مهمتری است ولی بعضی فیلم ها مثل همین “۵۰کیلو آلبالو” با استفاده از آرایش غلیظ و گریم های ظریف و نماهای نزدیک از بازیگران خصوصا بازیگران زن؛ که متولیان این فیلم ها در جهت فروش فیلم هایشان اینطور استفاده ابزاری می کنند و با هدف بساز و بفروش ساخته می شن که فیلم ” من ساوادور نیستم” نسبت به این فیلم به لحاظ اخلاقی خیلی سرتر هست به این بهانه که سلایق مردم مختلفه هر چیز رو باید خورد مردم بدیم این هم مثل غذاست کسی غذای مونده و فاسد رو نمیخوره که بگه سلایق متفاوته.
    با بی توجهی و عدم استقبال به این نوع فیلم ها خودش باعت پس زدن این جور فیلم ها می شه و از دور میفته

  2. فرهنگ و دین و حجاب و این جور چیزا درسته ولی دیگه کار از کار گذشته.با نشون ندادن این فیلم ها هم دیگه کار درست نمی شه.بعدم دیگه نود درصد فیلم های سینمایی همین جوریه.چیکار میشه کرد.همش که نمیشه فیلم مذهبی بزارن.سلیقه هر کسی متفاوته.

  3. انتظاری بیشتری داریم در این سینما که زیر نظر اداره ارشاد هست هر فیلم بی محتوا یا غیر اخلاقی ای پخش نشود از مسئولین و متولیان سینما برای زحماتشان تشکر می کنم که روح سینما و مخاطبش دوباره به طبس بازگشت ولی انتظار می رود در اکران فیلم ها محتاط باشند و فیلم ها را به تناسب فرهنگ مردم شهر و محتوای ارزشی اشان اکران کنند که در شکل گیری ذائقه مخاطب تاثیر دارد. یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =