جشن تکریم زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد طبس برگزار شد/ +تصاویر

مراسم جشن ۷۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)طبس روز گذشته(یکشنبه) با حضور خدام و پرچم متبرک حرم رضوی در تالار همایش‌های میقات الرضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، همزمان با ولادت با سعادت هشمتین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و با حضور خدام و پرچم متبرک حرم امن رضوی مراسم جشن ۷۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)طبس در تالار همایش های میقات الرضا برگزار شد.

احمد رفیعی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس در این مراسم گفت: برای موفقیت در زندگی کافی است که سیره عملی امامان معصوم (ع) و زندگی ساده و پاک آنان را الگوی زندگی امروزی خود قرار دهیم.

احمد رفیعی در ادامه افزود: اخلاق و فرهنگ خانواده در جامعه تاثیر گذار است چرا که کانون خانواده والاترین کانون است و این خانواده است که زن و مرد را می سازد پس اگر این کانون براساس عاطفه ، مهر و محبت و احترام باشد فرزند هم در محیط درس، کار و جامعه اجتماعی زلال و پاک را می‌سازد.

وی خطاب به زوج های جوان افزود: در زندگی وفاداری، احترام متقابل، یک رنگی، توجه به خدا و دستورات پیامبر اسلام، احترام به والدین و دستگیری آنان را هرگز نباید فراموش کرد.

در این مراسم جلسات مشاوره ای ازدواج توسط مشاور ارشد خانواده حجت الاسلام و المسلمین موسوی نیز برگزار و ضمن متبرک شدن زوج های جوان به پرچم حرم امام رضا (ع) هدیه‌هایی از طرف آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) به آنان اهدا شد.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =