پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به مناسبت بیست و یکمین سالروز تاسیس واحد طبس

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور به مناسبت بیست و یکمین سالروز تاسیس واحد طبس پیامی صادر کرد؛ این پیام توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در جمع نمازگزاران جمعه در دانشگاه آزاد طبس قرائت گردید.

به گزارش طبس نیوز، متن پیام دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِیَ لِلصَّلَاهِ مِنْ یَوْمِ الْجُمُعَهِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ

با حمد و سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال و با درود به ارواح طیبه پیامبران، امامان، صالحان و شهیدان و با درود و سلام به محضر مبارک صاحب الامر و الزمان (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و با عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت.

دانشگاه آزاد اسلامی، میراث ماندگار امام راحل(ره) است که با حمایت آن عزیز سفر کرده در اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ پا به عرصه وجود گذاشت.

دانشگاهی که با هدف توسعه آموزش عالی، فراگیری دانش، تولید علم و ارتقای بینش و توسعه فرهنگ نقش مهمی را به عهده گرفت.

امروز برای توسعه فنی و علمی ایران اسلامی در زمینه های گوناگون، چنانچه با تربیت اسلامی و اخلاق دینی همراه گردد، نه تنها باعث یأس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم خواهد بود که توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

شایسته است که دانشجویان عزیز در راه تحصیل دانش و تهذیب نفس که از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) است کوشا بوده و با تلاش مضاعف از مرزهای استقلال میهن اسلامی و انقلاب اسلامی حفظ و حراست نمایند.

اکنون که استکبار جهانی، دین و فرهنگ جوانانمان عزیزمان را نشانه رفته است.اقامه نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه در دانشگاه آزاد واحد طبس به مناسبت سالروز تاسیس این واحد دانشگاهی برای یازدهمین سال متوالی زمینه ای مناسب در جهت تقویت فرهنگ اقامه نماز در دانشگاه ها را فراهم آورده است.

لذا در سالی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده است اینجانب بر خود لازم می دانم از همه مردم متدین و ولایتمدار طبس به ویژه امام جمعه محترم شهر طبس، خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، روحانیت معظم، دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان به خصوص همکاران سخت کوشم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس به خاطر تلاش هایشان در هر چه باشکوه تر برگزار کردن این فریضه الهی در جوار مزار سه شهید گمنام دفاع مقدس صمیمانه سپاسگزاری نمایم و از شما مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان طبس در جوار بارگاه منور امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) التماس دعای خیر دارم.

و من الله التوفیق
۲۱ آبان ۱۳۹۵
دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =