دیدار مردم طبس با مقام معظم رهبری در روز پنج اردیبهشت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در پیشنهادی خواستار دیدار مردم طبس با مقام معظم رهبری در پنجم اردیبهشت شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه ظهر امروز خطاب به رییس اداره میراث فرهنگی طبس گفت: در خصوص ۵ اریبهشت پیگیری هایی انجام شد که این استدعا نیاز به طرح و مطالعه دارد.

وی ادامه داد: باید به این موضوع ورود و فرم های مربوطه را پر کنید و روزهای خاصی به مناسبت های مختلفی وجود دارد که کارگروه آن در میراث فرهنگی کشور است بنابراین پیگیری کنید که ۵ اردیبهشت را به عنوان روز «طبس» در تقویم رسمی کشور داشته باشیم.

وی بیان داشت: در مناسبت های مختلف، قیام مردم تبریز، قیام مردم قم، قبل از آن یا هفته منتهی به آن روز، دیداری با مقام معظم رهبری انجام میشود.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم روز ۵ اردیبهشت دیدار مردم این شهرستان با ایشان صورت بگیرد به یقین برکات بسیار خوبی خواهد داشت و میتواند گامی مدام و مستدام برای شهرستان باشد.

وی افزود: انعکاس و پیگیری خیلی موارد از شخص اول مملکت میتواند در بخش های مختلف خوشایند باشد و اثرات خوبی داشته باشد.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان طبس خاطرنشان کرد: امیدواریم با مکاتباتی که انجام شود دیدار مردم طبس با مقام معظم رهبری صورت پذیرد و از هم اکنون برای ۵ اردیبهشت برنامه ریزی کنیم.

فرماندار وِیژه شهرستان طبس در جلسه ستاد تسهیلات مسافرین نوروزی گفت: امنیت، رفاه، اسکان، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی، استراحت و پذیرایی یا مسایلی که مرتبط با موضوعات ترافیکی است اهمیتی بسیار بالایی دارد.

طلائی مقدم افزود: شهرستان طبس در مسیر راه های اصلی مواصلاتی کشور است و این فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم در بخش های مختلف استفاده کنیم.

وی افزود: ایده های جدید باعث جذب گردشگران جدید خواهد شد و این یعنی اثرگذاری شهرستان که باید سعی کنیم در مسایل اقتصادی پیوندی بین اقتصاد شهر و گردشگر ایجاد کنیم.

دیدگاهی در “دیدار مردم طبس با مقام معظم رهبری در روز پنج اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 19 =