کارگردان تئاتر «باغ انگور»: تئاتر طبس آینده روشنی خواهد داشت

کارگردان تئاتر «باغ انگور» گفت: هنرمندان این نمایش همگی بومی و بسیار توانمند هستند و به طور قطع تئاتر شهرستان آینده روشنی خواهد داشت.

فاطمه ابوالحسنی رحمانی – به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، امیر رضا هنرمند کارگردان تئاتر باغ انگور در گفتگویی اختصاصی با طبس نیوز گفت: امیدوارم فضای تئاتر طبس از این به بعد پربار تر از قبل باشد و بماند.

وی در توضیح تاریخچه ی هنر تاتر درطبس افزود: تئاتر در طبس از سال ۸۵ با اجرای عمومی نمایش بی بی گل جانی دوباره یافت و در پنج سال گذشته با تولید آثاری چون مصاحبه، اقلیما، تونل و باغ انگور حضور فعال و موثری در عرصه جشنواره های استانی داشته است.

هنرمند موقعیت به وجود آمده در هنر شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: از اجرای باغ انگور احساس خوبی دارم و بسیار لذت می برم، فضای ایجاد شده را فضای خوبی می دانم و به آینده خوشبین هستم.

کارگردان در توضیح کلیتی از این نمایش گفت: باغ انگور مضمونی اجتماعی دارد و روایتی از زندگی «فاطمه» همسر شهید و اتفاقاتی که در فضای ذهن او می گذرد، می باشد.

امیررضا هنرمند اجرای باغ انگور را خوب و قابل توجه دانست و گفت هنرمندان این نمایش همگی بومی و بسیار توانمند هستند و به طور قطع تئاتر شهرستان آینده روشنی خواهد داشت.

وی به رسم شاگردی از نویسنده باغ انگور صمیمانه قدردانی و از وی به عنوان شخصیتی موثر بر شکل گیری موج نو تئاتر در طبس یاد کرد.

هنرمند همچنین از همراهی صمیمانه ریاست محترم اداره ارشاد طبس و تمامی این مجموعه، به ویژه دکتر سید حمید حقی کارشناس هنری این اداره تشکر کرد و کمک ها و مساعدت های آنان از ابتدای تمرین تا زمان اجرای نمایش را بسیار راه گشا دانست.

وی با قدردانی از دید باز مسئولین نسبت به هنر، از توجه ویژه معاون استاندار و فرماندار طبس به این نمایش ابراز خرسندی کرد و از همراهی کانون بسیج هنرمندان شهرستان با عوامل جوان این کار نیز تقدیر کرد.

هنرمند این نمایش را شروع خوبی برای امتداد مسیر تئاتر در شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد فعالیت های تئاتری شهرستان بسیار پربار تر از گذشته ادامه یابد.

وی این وعده را داد که ماه آینده در همین زمان، تئاتر دیگری در طبس به روی صحنه برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 4 =