کانون های مساجد وظیفه کشف استعداد و جذب جوانان به مساجد را دارند

امام جمعه موقت طبس در دیدار با جمعی از مدیران کانون های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان طبس گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد،هم وظیفه کشف استعدادهای جوانان و نوجوانان و هم وظیفه جذب آنها به مساجد را دارند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس؛ در آستانه فرا رسیدن ١٨ اسفند ،سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پیش از ظهر امروز ١۶ اسفند٩۵ مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان طبس به همراه برخی از مدیران کانون های مساجد با امام جمعه موقت طبس،حجت الاسلام و المسلمین زنجانی طبسی دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین زنجانی سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد را به فعالین این عرصه تبریک عرض نمود و درباره اهمیت آن بیان داشت:کاتون های فرهنگی هنری مساجد، اساسنامه بسیار خوب و جامعی دارد که راهگشاست.

وی گفت:کانون های فرهنگی هنری هم وظیفه کشف استعدادهای جوانان و نوجوانان و هم وظیفه جذب آنها به مساجد را دارد.

این استاد دانشگاه گفت:اگر می خواهیم جوانان خوب تربیت شوند، باید دست آنها را در دست امام جماعت گذاشت که در مدیریت کانونهای فرهنگی هنری اولویت و محوریت با امام جماعت می باشد .

حجت الاسلام زنجانی افزود:جای خوشبختی و خوشحالی است که در سطح شهرستان طبس هم نمایندگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنریوجود دارد و هم مسئول آن یک روحانی فعال فرهنگی است و آمدن شما مدیران فرهنگی به دفتر امام جمعه میثاق با ولایت است .

شایان ذکر است :در ابتدای این جلسه ،حجت الاسلام آئین پرست گزارشی از وضعیت کانون های فرهنگی وهنری مساجد طبس ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =