هماهنگی بزرگترین رویداد قرآنی خراسان جنوبی در شهرستان طبس

دبیرخانه ستاد برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در شهرستان طبس جلسه هماهنگی با حضور کمیته های مخلف برگزار کرد.

به گزارش طبس نیوز، در جلسه برنامه ریزی کمیته های مختلف برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم رییس اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت: حضور مسئولین پای کار موجب قوت و دلگرمی میشود.

حجت الاسلام دادخدا خدایی با اشاره به متمرکز بودن این مراسم در محل آستان امام زاده طبس بیان کرد: با این کار در هدر رفت وقت جلوگیری خواهد شد و کار خوب پیش خواهد رفت و این امتیاز و نقطه مثبتی است.

وی گفت: با نصب بنرها توسط شورای شهر و شهرداری فضای شهر قرآنی میشود و مردم نیز متوجه برگزاری این رویداد قرآنی خواهند شد.

وی از خبرنگاران درخواست کرد تا اخبار این رویداد قرآنی را پوشش دهند و از همکاری آنها صمیمانه تشکر کرد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در این جلسه با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: این موضوع حکایت از امر مهم و اساسی یعنی حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و مشروعیت آن توسط ولی فقیه است.

حجت الاسلام حسن آزاد افزود: برگزاری هر گونه مسابقات قرآنی در راستای همین امر مقدس یعنی حفظ آرمان های نظام مقدس اسلامی و انقلاب است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی طبس خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در شهرستان طبس و آمدن ۳۰۰ متسابق و داور چیز کمی نیست و اگر ما اینجا دور هم جمع شدیم برای این است که نگرانی و دغدغه های اوقاف را کاهش دهیم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم مسابقات را به خوبی برگزار کنیم و با توجه به ظرفیت های طبس و همدلی و هماهنگی مسئولین بتوانیم زمینه برگزاری مسابقات کشوری را فراهم کنیم.

حجت الاسلام آزاد بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی یکی از کمیته هایی است که در منظر مردم قرار میگیرد، اگر خوب کار کنیم مردم به ما نمره خواهند داد و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم.

وی بیان کرد: نصب بنر در مناطق مختلف شهر و ورودی های شهر و دادن اطلاعیه در نماز جمعه و ادارات از پیشنهادات ماست و ما آمادگی کامل برای انجام کار در اسرع وقت داریم.

وی گفت: همچنین میتوان از فضاهای ایام ولادت امام رضا(ع) برای اطلاع رسانی استفاده شود.

روح الله امیری نماینده شهرداری در این جلسه آمادگی خود را برای نصب بنرها و هماهنگی لازم برای پخش تیزر در تلویزیون شهری را اعلام کرد.

همچنین مصوب شد متن اطلاعیه به ستاد برگزاری نماز جمعه، آستان مبارک، سازمان تبلیغات، ناحیه مقاومت بسیج توسط دبیرخانه ارسال شود.

در کمیته استقبال که به ریاست هلال احمر است مقرر شد دو دستگاه چادر در ورودی های شهر بیرجند_طبس و بشرویه_طبس نصب شود.

همچنین مقرر شد راهنمایی و رانندگی از محل ورودی شهر به محل امامزاده جهت استقبال و خوش آمدگویی به قاریان مشایعت و همراهی کنند.

در کمیته محافل قرآنی در طول هفته آینده از ۱۴ تا ۱۹ مرداد محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته شهرستان و استان دایر شود.

مساجد بلال، امیرالمومنین(ع)، ائمه بقیع، امام رضا(ع)، حضرت فاطمه(س)، امام جعفرصادق(ع)، مسجد صاحب الزمان(عج)، مسجد جامع، آیت الله نمایی، امام حسین(ع)، امام حسن عسکری(ع)، مسجد جامع دیهشک و بقعه سجادیه از مساجدی است که محافل قرآنی در آن برگزار خواهد شد.

علاوه بر این مساجد در مراکز بخش های دیهوک و دستگردان و روستاهای جمز، فهالنج، اصفهک، دشتغران، جوخواه و بهشت آباد نیز این محفل دایر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =