طبس قطب قرآنی خراسان جنوبی/ مسابقات استانی قرآن عاملی برای معرفی بهتر ظرفیت‌های طبس باشد

امام جمعه عشق‌آباد طبس گفت: برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف برای دومین مرتبه در طبس، به‌طور قطع موجب ایجاد شور و نشاط معنوی در این شهرستان شده و بستر مناسبی برای جذب جوانان به قرآن است.

به گزارش طبس نیوز، امام جمعه عشق‌آباد طبس در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف برای دومین مرتبه در طبس، به‌طور قطع موجب ایجاد شور و نشاط معنوی در این شهرستان شده و بستر مناسبی برای جذب جوانان به قرآن است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری با اشاره به تدین مردم طبس و علاقه‌ی زیاد طبسی‌ها به قرآن‌آموزی و همچنین ظرفیت‌های کم‌نظیر این شهرستان، اظهار امیدواری کرد که طبس همواره به‌عنوان قطب قرآنی استان خراسان جنوبی شناخته شود.

وی با بیان اینکه نهاد امامت جمعه یک نهاد مردمی و فرهنگی است، یادآور شد: شهر عشق‌آباد و بخش دستگردان شهرستان طبس دارای قاریان و حافظان ممتاز و کانون‌های قرآنی خوبی است و نهاد امامت جمعه این بخش نیز خود را متعهد می‌داند تا در مسیر ترویج و تقویت قرآن و مسابقات قرآنی، کمک‌کننده باشد.

امام جمعه عشق‌آباد طبس همچنین از برگزارکنندگان مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در طبس خواست تا با برنامه‌ریزی مناسب، در کنار برگزاری مسابقات، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان نیز به نحو مطلوب معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 7 =