لزوم ورود خیران به عرصه کتابخانه‌سازی طبس

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم ورود خیران به عرصه کتابخانه‌سازی در شهرستان طبس، از تشکیل انجمن‌های خیران کتابخانه‌ساز در استان خراسان جنوبی خبر داد.

طبس نیوز: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم ورود خیران به عرصه کتابخانه‌سازی در شهرستان طبس، از تشکیل انجمن‌های خیران کتابخانه‌ساز در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش طبس نیوز محمد قریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در طبس، اظهار داشت: ورود خیران به عرصه کتابخانه‌سازی یکی از نیازهای شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی است که امیدواریم با تشکیل انجمن‌های خیران کتابخانه‌ساز بخشی از مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان برطرف شود.

وی درباره اولویت‌های کاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی، عنوان کرد: گسترش ایستگاه‌های مطالعه در سطح مراکز شهرستان‌ها و همچنین راه‌اندازی کتابخانه‌های ثابت و سیار روستایی با همکاری فرمانداران و بخشداران، از جمله برنامه‌های این اداره کل در سال جاری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی همچنین برای تجهیز و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی بخش دستگردان قول مساعدت داد.

قریب در جریان سفر به شهرستان طبس با امام جمعه عشق‌آباد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، و بخشداران دستگردان و دیهوک دیدار و از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =