مشارکت بیش از ۴۴ پایگاه بسیج طبس در طرح جوانه های صالحین

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: بیش از ۴۴ پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان طبس از ابتدای تابستان در حال فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش‌ثانی در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز افزود: طرح جوانه های صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان ، نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان از یکم تیرماه در حال اجراست و تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده و مشغول آموزش هستند و از برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، اعتقادی و احکام بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه طبس با بیان اینکه این برنامه ها توسط سرگروه‌های طرح صالحین مدیریت می‌شود، گفت: طرح جوانه‌های صالحین علاوه بر پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان باعث استمرار و تقویت حلقه‌های صالحین که در طول سال اجرا می‌شود خواهد شد و جذب در بسیج را نیز افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: هدف از این طرح کیفی‌سازی برنامه ها، استفاده بهینه از وقت و استفاده از ظرفیت های موجود می‌باشد که این امر با بودجه ۲۱۰ میلیون ریال در سه بخش مرکزی دستگردان و دیهوک در حال اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =