خبرنگاران طبس در نمایشگاه مطبوعات

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه طبس از بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه طبس از بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کردند.

شرکت در کارگاه آموزشی با عنوان «مستند سازی در روزنانه های دیجیتال» به مدت ۹۰ دقیقه در حاشیه نمایشگاه، از برنامه های خبرنگاران طبس در این بازدید است.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها روز شنبه ششم آبانماه با حضور بیش از ۹۴۰ رسانه در ۱۰ گروه اصلی و پنج گروه فرعی و در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع در محل مصلی تهران آغاز به کار کرد.

براساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه مطبوعات در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط شامل خبرگزاری و پایگاه خبری، ۷۰ رسانه غیرسراسری شامل محلی، منطقه‌ای و استانی و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی و همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه حضور دارند.

گفتنی است این نمایشگاه تا جمعه ۱۲ آبان از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ میزبان بازدیدکنندگان است.

دیدگاهی در “خبرنگاران طبس در نمایشگاه مطبوعات

  1. مگم ای جناب صولت سنچولی دگه نمخه بازنشسته روه . ماشالله بزنم به تخته همه جا خو هه . صولت خان الان وقتشه که دست عیال ر بگیری و بری به سفر و خوش بگذرنی . و پیشنهاد مکنم خاطراتی خبری و سوتیهای گزارشی خودت ر در یه جای به نمایش گذری . صولت خان دوست درم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =