مستند چرخ نان حسین نظری به نمایش درمی‌آید

مستند چرخ نان حسین نظری از طبس

زاون قوکاسیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فیلم کوتاه داستانی روز هشتم به کارگردانی حمید عزیزی از اردبیل، مستند کاشانه مهر به کارگردانی محمد علی افتخارنیا از کاشان، فیلم کوتاه پویانمایی مانند نیز برای هم مراد حق‌پرست از ارومیه، داستانی پایان تنهایی بهزاد رشیدی از اصفهان، مستند چرخ نان حسین نظری از طبس، داستانی آسمان‌ها‌ علی غیاثی از اردبیل و مستند شش سال انتظار عباس طالبی از اصفهان از ساعت ۹.۳۰ دقیقه تا ۱۱ امروز در سالن آمفی تئاتر فرشچیان نمایش داده می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۱۱.۱۵ دقیقه تا ۱۲.۳۰ دقیقه نیز داستان حس پاک کودکی جعفر وفادار از اصفهان، ساده اما جمال نوروز باقری از اصفهان، داستانی کیوره رحیم بلندی از کلیبر، داستانی رزق حمیدرضا غیاث از کرمان، مستند روشنی‌های پنهان فرزاد محمد علی از اصفهان و پویانمایی حاکم و پیرمرد محمد حسین ملکیان از اصفهان به نمایش در می‌آید.

دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه از ساعت ۱۴.۳۰ تا ۱۹.۳۰ نیز ۲۱ فیلم به نمایش درمی‌آید، تصریح کرد: مستند کایر به کارگردانی مهدی رسول‌پور از ساری، داستانی گلم رسول مختاری از اصفهان، داستانی آینه علی خسروی از تهران، پویانمایی مترسک حسین علیرضایی از اصفهان، مستند این مرد زیر باران آمد امیر عابدین‌پور از کرمان، داستانی بادبادک هانیه سفری از اصفهان و فرش ثارالله علیرضا سبحانی از مشهد فیلم‌هایی است که از ساعت ۱۴.۳۰ تا ۱۶ پخش می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۶.۱۵ تا ۱۷.۴۵ نیز مستند بانوی ایرانی مجتبی وطن‌خواهان از اصفهان، داستانی یک سایه یک خاطره علی بخش‌پور از اردبیل، مستند گاو چاه مجید استکی از اصفهان، مستند ده‌نبی کمال زحمت‌کش ایلام، پویانمایی سر و پند نجمه بهنام‌نیا از تهران، داستانی ترنم مرده  پوریا برجیس از اصفهان و داستانی دست خالی دل پر بابک نبی زاده از  کرج نمایش داده می‌شود.

قوکاسیان درباره آخرین سانس از فیلم‌های دومین روز نیز تاکید کرد: مستند اوزی حسن جوانبخت از تهران، داستانی پا به پا فردین انصاری‌نژاد از اصفهان، داستانی دست کوچک من مهدی کارگر از یزد، پویانمایی آرایشگرها وجود ندارد علی پاک‌نهاد از همدان، مستند سلام خدای مهربون حسن نقیان فشارکی از اصفهان، داستانی بهشت امیر محمدزاده و سلمان خورشیدی از تهران و داستانی راه خانه فرامک سلیمانی از اصفهان در این بخش نمایش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی این فیلم‌ها در بخش مسابقه جشنواره حضور دارند، اضافه کرد: فیلم‌های کاشانه مهر، شش سال انتظار، روشنی‌های پنهان، بانوی ایرانی فیلم‌های ویژه اصفهان هستند و فیلم دست کوچک من و راه خانه به ترتیب در بخش تجربه اول و جایزه بزرگ جشنواره شرکت می‌کنند.

دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه تا ۲۰.۳۰ دقیقه نیز فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره در سالن آمفی تئاتر تالار استاد فرشچیان نقد می‌شود، گفت: در بخش جنبی جشنواره که فیلم‌های شاخص با بیشتر از ۲۰ دقیقه زمان به نمایش درمی آید امروز شاهد اکران فیلم‌های مستند همراه شمس، مدرسه در دست بچه‌ها و خواب و بیدار از ارد زند هستیم و کارگردان فیلم نیز در سالن حضور می‌یابد.

وی اضافه کرد: همچنین از ساعت ۱۸.۳۰ تا ۲۱ نیز فیلم بلند سینمایی “گلچهره” در سالن نمایش حوزه هنری اصفهان برای علاقه‌مندان به نمایش درمی‌آید و سپس با حضور وحید موسائیان کارگردان فیلم جلسه نقد و بررسی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از۱۴ تا ۱۷ اسفندماه هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری در شهرهای اصفهان، آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =