مردم دیهوک از کاروان پیاده بشرویه استقبال کردند

کاروان پیاده رهروان ولایت بشرویه در میان استقبال گرم مردم و زائران بقعه مبارک امامزاده زید بن علی وارد روستای امامزاده علی دیهوک شد.

طبس نیوز:کاروان پیاده رهروان ولایت بشرویه در میان استقبال گرم مردم و زائران بقعه مبارک امامزاده زید بن علی وارد روستای امامزاده علی دیهوک شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان،مسئول فرهنگی این کاروان گفت: همزمان با دهه کرامت و روز ملی تکریم و بزرگداشت امام‌زادگان، این کاروان پیاده با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از مردم ولایی بشرویه پس از پیمودن مسیر ۵۵ کیلومتری وارد این روستا شد.

حجت الاسلام «اکبر زاده»، افزود: پدران و گذشتگان ما در سال‌های قبل با شتر و پای پیاده این مسیر را به عشق اهل بیت (ع) می‌پیمودند و ما هم امروز با هدف احیای این سنت حسنه، تهذیب نفس و اخلاق، زنده نگه داشتن یاد و خاطره گذشتگان، ماندگار کردن زیارت این امام‌زادگان در نسل جوان و آشنایی بیشتر مردم با معارف اسلام، این مسیر را که سرشار از معنویت و اخلاص بود، پیمودیم.

اعضای این کاروان پس از ورود به امامزاده علی مورد استقبال گرم مردم و زائران قرار گرفتند و پس از ورود به بقعه مبارک با اهدای شاخه های گل و گل باران کردن ضریح مطهر عشق و ارادت خود را به ولایت و ائمه اطهار (ع) نشان دادند.

کوچک‌ترین فرد این کاروان ۸ سال و مسن‌ترین فرد ۸۷ سال دارند. بقعه مبارک امامزاده زید بن علی از نوادگان امام سجاد (ع) در ۲۵ کیلومتری دیهوک قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =