اخلاق اسلامی، راه حل اصلی مشکلات خانواده و اجتماع است

یک استاد حوزه و دانشگاه و مشاور ارشد خانواده با بیان اینکه روز به روز بر پیچیدگی روابط و مسائل زندگی افزوده می‌شود، گفت: امروز در هیاهوی هزاره سوم، راه برون ‌رفت از بسیاری از مشکلات خانواده و اجتماع، تأکید بر اخلاقی زیستن است.

طبس نیوز:یک استاد حوزه و دانشگاه و مشاور ارشد خانواده با بیان اینکه روز به روز بر پیچیدگی روابط و مسائل زندگی افزوده می‌شود، گفت: امروز در هیاهوی هزاره سوم، راه برون ‌رفت از بسیاری از مشکلات خانواده و اجتماع، تأکید بر اخلاقی زیستن است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل موسوی در جمع بسیجیان و کارکنان نیروی انتظامی طبس، اظهار کرد: آنچه امروز در هیاهوی هزاره سوم در زندگی مورد تأکید می‌باشد، اخلاقی زیستن است.

وی افزود: روز به روز بر پیچیدگی روابط و مسائل زندگی افزوده می‌شود و امروز افزایش طلاق یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه ها به شمار می‌رود.

استاد حوزه و دانشگاه راه برون رفت از بسیاری از مشکلات خانواده و اجتماع را اخلاق دانست و تصریح کرد: اخلاق دارای پنج قسم شامل اخلاق خانوادگی، اخلاق اقتصادی، اخلاق جنسی، اخلاق اجتماعی و اخلاق شغلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم پیاده سازی زندگی به سبک اسلامی و ایرانی، بیان کرد: ما مسلمان و ایرانی هستیم، اما متأسفانه سبک زندگی مورد پسند اسلام و در شأن جمهوری اسلامی در زندگی ما جریان ندارد و در واقع زندگی‌ها از سبک اسلامی فاصله گرفته است.

مهدی صادق احمدی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین محورهای تهاجم دشمن در جنگ نرم نشانه گرفتن بنیان خانواده‌های سنتی، متدین، مذهبی و ولایی است و این به دلیل آگاهی کامل دشمن از برکات و نقش آفرینی‌های یک خانواده متدین اسلامی در عرصه های مختلف می‌باشد.

خانواده‌ها منشأ حماسه آفرینی شهدا بودند.

وی با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس برخواسته از خانواده های مذهبی بودند، افزود: در واقع خانواده‌ها منشأ حماسه آفرینی شهدا بودند و امروز دشمنان با درک این موضوع و از طریق ابزارهایی مانند اینترنت، ماهواره، تلفن همراه و رسانه‌های مختلف به دنبال متزلزل کردن بنیان مستحکم خانواده های مذهبی و متدین هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: وظیفه هر فرد است که از خانواده خود غفلت نکرده و با تفکر و برنامه‌ریزی و از طریق ایجاد ارتباط عاطفی و صمیمیت، حداقل خانواده خود را از صدمه های مختلف حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پنج =