تحصیل ۱۴۰۰ دانشجو در ۲۳ رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور طبس

رئیس دانشگاه پیام نور طبس گفت: هم‌اکنون ۱۴۰۰ دانشجو در ۲۳ رشته تحصیلی در مقطع کار‌شناسی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. مشکل اصلی ما در ساختمان جدید، نبود «تلفن» و «آب» است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به این دو مورد رسیدگی شود.

طبس نیوز: رئیس دانشگاه پیام نور طبس گفت: هم‌اکنون ۱۴۰۰ دانشجو در ۲۳ رشته تحصیلی در مقطع کار‌شناسی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. مشکل اصلی ما در ساختمان جدید، نبود «تلفن» و «آب» است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به این دو مورد رسیدگی شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری نسیم، مصطفی اخوان صفار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دانشگاه دارای ۱۳ عضو هیأت علمی است. در حال حاضر پیگیر راه‌اندازی سه رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد در شهرستان هستیم.

وی افزود: ساختمان جدید دانشگاه پیام نور طبس، تنها دانشگاه سه طبقه در کل خراسان جنوبی است که کلیه کلاس‌های آن مجهز به تخته هوشمند است. همچنین تجهیزات و محیط داخلی ساختمان کاملا آماده است و در حال حاضر مشکل اصلی ما در ساختمان جدید، نبود «تلفن» و «آب» است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به این دو مورد رسیدگی شود.

رئیس دانشگاه پیام نور طبس گفت: هم‌اکنون ۱۴۰۰ دانشجو در ۲۳ رشته تحصیلی در مقطع کار‌شناسی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. با پیگیری‌های انجام شده، رشته زمین‌شناسی که از سه سال پیش از فهرست رشته‌های این دانشگاه حذف شده بود، دوباره فعال شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 4 =