اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه تربیتی، فرهنگی، هنری و بصیرتی در دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه تربیتی، فرهنگی، هنری و بصیرتی در دهه فجر امسال در سطح شهرستان توسط ناحیه مقاومت بسیج طبس و پایگاه‌های تابعه صورت خواهد پذیرفت.

طبس نیوز: بیش از ۱۰۰ برنامه تربیتی، فرهنگی، هنری و بصیرتی در دهه فجر امسال در سطح شهرستان توسط ناحیه مقاومت بسیج طبس و پایگاه‌های تابعه صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش طبس نیوز، سرهنگ مهدی صادق‌احمدی در همایش تجلیل از مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین حوزه ۴ مقداد شهری گفت: اولویت بسیج حفظ اعضای فعال است و باید شاخصه‌های ارزشی و ایمانی در فرد شکوفا شود و به هر شکل ممکن نیروهای عادی و فعال به کارگیری شوند و در برنامه‌های پایگاه و مساجد فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین هدف در حلقه‌های تربیتی صالحین الگوسازی و ارائه نظر توسط جوانان و نوجوانان و اجرای برنامه‌های متنوع بر اساس خواسته‌ها و پیشنهادهای آنان است.

وی در ادامه گفت: هدف برگزاری هیئت عاشقان ولایت جریان سازی پیام رهبری به پایین‌ترین سطح توسط مربیان و سرگروه‌ها و ائمه جماعت و جمعه است و این پیام‌های مهم باید توسط این بزرگواران در جلسات هیئت منتظران موعود که در بین تمامی اعضای پایگاه‌ها برگزار می‌شود اطلاع رسانی و بیان شود.

وی گفت: باید تمامی مربیان و سرگروه‌های صالحین استقامت و مداومت در کار داشته باشند چرا که دشمن با برنامه کار می‌کند و این نیست که ما کم کار نمی‌کنیم، ابزارهای دشمن فعال‌تر از ماست و بنابراین وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود و باید با ابتکارات و خلاقیت بسیجیان را جذب کرد.

وی ادامه داد: مسئولین با توجه به اهمیت و نقش بسیج در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و برنامه‌های اجرایی مساعدت و همراهی کنند و بیش از پیش به بسیج اهمیت دهند.

صادق احمدی در حاشیه این جلسه در گفت‌و‌گو با خبرنگار طبس نیوز، از فعالیت ۵۰۰ حلقه صالحین در اقشار مختلف از جمله بسیج مساجد و محلات، دانشجویی، کارمندان، کارگران، خواهران خبر داد و گفت: ۲۸ هیئت امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان طبس فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه تربیتی، فرهنگی، هنری و بصیرتی در دهه فجر امسال در سطح شهرستان توسط ناحیه مقاومت بسیج طبس و پایگاه‌های تابعه صورت خواهد پذیرفت که از مهم‌ترین آن‌ها برگزاری یادواره و یادمان شهدا، نشست تربیتی هیئت منتظران، میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه، مجمع عالی بسیج، جنگ‌های شادی و جشن و برنامه‌های ورزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =