۱۰۹ زائرسرای بقاع متبرکه طبس میزبان مسافران نوروزی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از اجرای طر ح «آرامش بهاری» در زائرسراهای امامزادگان طبس طی ایام نوروز خبر داد و گفت: ۱۰۹ زائرسرا میزبان مسافران نوروزی خواهد بود.

طبس نیوز: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از اجرای طر ح «آرامش بهاری» در زائرسراهای امامزادگان طبس طی ایام نوروز خبر داد و گفت: ۱۰۹ زائرسرا میزبان مسافران نوروزی خواهد بود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسملین محمد الهی با اعلام اینکه طرح «آرامش بهاری» همزمان با سراسر کشور در ایام نوروز ۹۳ در زائرسراهای امامزادگان طبس اجرا می‌شود، گفت: این طرح با هدف استقبال از مسافران نوروزی در امامزاده علی (ع) دیهوک، شیخ پیرحاجات، امامزاده سید محمدبن طیار ازمیغان و شیخ احمد زنوقان اجرا می‌شود و در این زمینه در حدود ۱۰۹ زائرسرای این امامزادگان، مسافران نوروزی اسکان داده می‌شوند.

حجت الاسلام «الهی» با اشاره به اینکه طرح «آرامش بهاری» از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود، افزود: در این زمینه تعدادی روحانی به آستانه مطهر این امامزادگان اعزام می‌شوند تا ضمن برپایی نماز جماعت، به سوال‌های شرعی زائران پاسخ دهند و با بیان احکام، نیازهای فرهنگی آن‌ها را برآورده کنند.

وی تعداد بقاع متبرکه این شهرستان را ۷ مورد اعلام و خاطرنشان کرد: امسال اولویت اول در زمینه بقاع امامزادگان شهرستان پیگیری اجرای طرح‌های جامع آستانه مقدس این امامزادگان است و در این زمینه برای هر یک از آن‌ها ۳میلیون تومان و در مجموع ۲۱ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های جامع از محل اعتبارات اوقاف در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =