افتتاح پروژه های سیمان وکک طبس به دست مقام معظم رهبری

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به پروژه های بزرگ صنعتی اعم از فولاد اسفنجی قاین، کک طبس، سیمان طبس، سیمان باقران و موارد مشابه ابراز امیدواری کرد، با توجه به عظمت پروژه های یاد شده بتوانیم آنها را پس از تکمیل به دست مقام معظم رهبری افتتاح کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از ایرنا، سید نعمت الله حقیقی در دیدار با قایم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند افزود: این ذخیره به ذخایر قطعی قبلی استان اضافه شده و این امر باعث شده خراسان جنوبی رتبه نخست کشور را در صدور گواهینامه کشف کسب کند.

وی به افتتاح پروژه های بزرگ صنعتی اعم از فولاد اسفنجی قاین، کک طبس، سیمان طبس، سیمان باقران و موارد مشابه اشاره و ابراز امیدواری کرد، با توجه به عظمت پروژه های یاد شده بتوانیم آنها را پس از تکمیل به دست مقام معظم رهبری افتتاح کنیم.

حقیقی گفت: در زمینه تجارت نیز متوسط رشد صادرات کشوری در سال ۹۳ حدود ۲۰ درصد بود و استان ما رشد ۲۳ درصدی داشته است.

بر پایه این گزارش، امام جمعه بیرجند نیز با بیان اینکه مدیریت کشور به دست عقلاست، با اشاره به فرمایشات مولای متقیان علی (ع) گفت: یکی از آسیب‏ های حاکمیت ها را ضعف مدیریت زمامداران و کارگزاران حکومتی عنوان کرد.

وی از حاضران خواست برای خدمت بهتر و مناسب تر، قبل از هر اقدامی ابتدا از خود سه پرسش داشته باشند که این عمل درست است یا غلط، خوب است یا بد، زیباست یا زشت، که با استفاده از این پرسش ها، می توان بر زیبایی های این جهان افزود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 20 =