تخصیص ۱۶ میلیارد از ۲۴ میلیارد تومان اعتبارات مصوب شهرستان

طبق آمار ارائه شده در جلسه بررسی اعتبارات شهرستان طبس، در مجموع اعتبارات شهرستان از کلیه منابع بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان مصوب گردیده که از این مبلغ مصوب حدود ۱۶ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان طبس وضعیت تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری طبس در این جلسه یکی از رموز موفقیت مدیران را جذب اعتبار و تخصیص آن در محل پیش بینی شده دانست و گفت: این اعتبارات با زحمت زیاد بدست می آید و متعلق به بیت المال است و باید بر نحوه هزینه کرد آن نظارت کامل صورت گیرد تا خدای نکرده حیف و میل نشود.

وی همچنین افزود: البته مسئولین ما امین و مورد وثوق و اطمینان هستند و ذکر این نکات از باب تذکر است.

اخوان صفار از مدیران دستگاه های اجرایی خواست ارتباط خود را با مرکز استان و پایتخت بیشتر کنند و به دنبال جذب اعتبار و دارایی بروند و همچنین در هزینه کرد اعتبارات خود هماهنگی های لازم را با معاونت فنی و برنامه ریزی فرمانداری انجام دهند.

در این جلسه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید در مورد اعتبارات مصوب شده برای تک تک دستگاه های اجرایی، شاخص ها و میزان تخصیص و جذب این اعتبارات و همچنین نحوه هزینه کرد آن بطور جداگانه بحث و بررسی شد و مسئولین دستگاه های اجرایی توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کردند.

طبق آمار ارائه شده در این جلسه اعتبارات استانی در حدود ۷۵ درصد و اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم ۴۵ درصد تخصیص یافته است که در مجموع اعتبارات شهرستان از کلیه منابع بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان مصوب گردیده که از این مبلغ مصوب حدود ۱۶ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

اداره راه و شهرسازی طبس، شهرداری ها، مدیریت آب و فاضلاب و بخش نوسازی مدارس از نظر ریالی بیشترین سهم اعتبارات مصوب و تخصیص آن را به خود اختصاص داده اند.
عکس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =