اجرای بیش از ۱۰ برنامه توسط بسیج سازندگی طبس

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: بسیج سازندگی طبس با بیش از ۱۰ برنامه در هفته بسیج در خدمت همشهریان خواهد بود.

مهدی شیردل- به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس در حاشیه کارگاه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیج سازندگی طبس با بیش از ۱۰ برنامه در هفته بسیج در خدمت همشهریان محترم خواهد بود.

مجید کاظمی افزود: در ۲۹ آبان کارگاه اقتصاد مقاومتی در روستای قدرت آباد در خصوص صنایع تبدیلی افتتاح شد، همچنین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عرضه محصولات آن در بازارچه میدان پلیکان برپا شد.

وی افزود: امروز نیز برنامه تجلیل از جهادگران برتر در مرکز استان و ارائه میز خدمت در روستای پیستان با حضور مسئولین انجام خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به اعزام تیم دندانپزشکی به روستای نایبند در روز چهارشنبه اول آذر و همایش طلایه‌داران سازندگی و تجلیل از جهادگران و الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی در روز چهارم آذر ماه اشاره کرد.

وی عنوان کرد: ارائه میز خدمت توسط دانشجویان دانشکده پرستاری که به صورت رایگان، علاوه بر کنترل قند خون و فشار خون، مشاوره تغذیه و خانواده نیز خواهند داد.

مجید کاظمی گفت: اعزام گروه‌های جهادی یک روزه در طول هفته بسیج از برنامه‌های دیگر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس در این هفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =