کشف ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس راه آهن شرق

زن و شوهری که اقدام به قاچاق حدود ۴۷ کیلوگرم تریاک کرده بودند توسط ماموران پلیس راه آهن شرق شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز) به نقل از روابط عمومی راه آهن شرق، رئیس پلیس راه آهن شرق گفت: با کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ جهت انتقال مواد مخدر به شهرستان مشهد از قطارهای مسافری طبس استفاده می‌کنند، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و دستورات هوشیاری و مراقبتی لازم به عوامل مستقر در سالن مسافری داده شد.

وی افزود: ماموران پلیس راه آهن شرق در ایستگاه طبس حین کنترل و بازرسی از مسافران، به دو نفر از آنان که زن و شوهر بودند مشکوک شده و اقدام به بازرسی از آنان می‌کنند که در نتیجه از داخل ساک دستی این افراد تعداد ۷۳ بطری کوچک حاوی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۴۶ کیلو و ۹۸۰ گرم کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهدی میرزاده ادامه داد: این افراد در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند که مواد مخدر را از فردی در شهرستان یزد تحویل گرفته و قرار بوده است در ازای دریافت مبلغ دو میلیون تومان این مواد را به مشهد حمل کنند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان طبس شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =