برخورد تانکر حامل گاز مایع با تپه‌ی حاشیه‌ی جاده‌ی دیهوک – طبس

یک دستگاه تانکر حامل سوخت گاز مایع که از اصفهان به سمت بیرجند در حرکت بود در کیلومتر ۱۰ جاده دیهوک – طبس با ترانشه (تپه) کنار جاده برخورد کرد و از مسیر منحرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس یک دستگاه تانکر حامل سوخت گاز مایع که از اصفهان به سمت بیرجند در حرکت بود، ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح امروز، در کیلومتر۱۰ جاده دیهوک به طبس، با ترانشه (تپه) کنار جاده برخورد کرد و از مسیر منحرف شد.

این سانحه تلفات جانی نداشت.

شهردار دیهوک در این باره به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس گفت: وقوع این سانحه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه دیروز به آتش‌نشانی دیهوک اعلام و بلافاصله عوامل امدادی آتش‌نشانی، راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر به محل سانحه اعزام شدند که برای امدادرسانی و جلوگیری از حوادث بعدی، مسیر مسدود شد.

سیدابوالفضل علوی طبسی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع، هماهنگی‌های لازم با مرکز استان انجام و اکیپ کنترل و نظارت استان به محل اعزام شدند که پس از بررسی سانحه، تانکر سوخت به کشنده جایگزین متصل و جاده بازگشایی شد.

حسین رضایی، فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس، علت این سانحه را توجه نکردن راننده تانکر به جلو به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

منبع: گلشن

دیدگاهی در “برخورد تانکر حامل گاز مایع با تپه‌ی حاشیه‌ی جاده‌ی دیهوک – طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =